מכתב מחאה מאברך: "אסור להשתמש בפלאפון עם אינטרנט"

אבי בלומנטל התפלל בבית כנסת בשכונת רמות בירושלים ומעת לעת עשה שימוש בטלפון שלו. בסיום התפילה, הוא קיבל מכתב מחאה מאברך חרדי. "האברך הזה צודק" (ברנז'ה, אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: יח"צ)

המלחמה בסמארטפונים ידעה לאורך השנים האחרונות עליות ומורדות, בתקופה האחרונה, המאבק התעצם וישנם לא מעט מקרים בהם המוחים נגד השימוש במכשירים חכמים מרימים את קולם כנגד "הסורר". הבוקר (שלישי), אחד המוחים הציג דרך מחאה נוספת.

אבי בלומנטל, יצא מביתו הבוקר בכדי להתפלל את תפילת השחרית בבית כנסת מרכזי בשכונת רמות בירושלים, במהלך התפילה, מכשיר הסלולר שברשותו היה מונח לצידו, ומעת לעת הוא עשה בו שימוש.

לקראת סיום התפילה, ניגש אליו אחד האברכים ובידיו פתק מחאה בו נכתב "לידיעתך, אין בשום פנים ואופן להשתמש בפלאפון עם חיבור לאינטרנט (כגון אייפון) וכן אין בשום פנים ואופן להביא אפילו פלאפון כשר לתוך ביהכנ"ס או ביהמ"ד".

בלומנטל, מיהר לשתף את חבריו על שאירע וכתב בחשבון הפייסבוק שלו לצד תמונת פתק המחאה: "תמיד קראתי על מקבלי הפתקים מאברכים אנונימיים. אמש, התגלגלתי בטעות לבי"כ ליטאי, וזכיתי אף אני לפתקא טבא. האברך החמוד לא שכח להוסיף לי ברכת מזל"ט לרגל השמחה. החידוש המפתיע בעיניי הוא דווקא האיסור גם על מכשיר כשר".

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר בלומנטל: "קודם כל האברך הזה צודק שלא ראוי להתעסק בסלולרי באמצע תפילה והוא בסך הכול עשה את זה באופן מכובד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר