האפיפיור לגאון רבי יצחק יוסף: אני צריך את ברכתך

לאחר סיום הטקס הרשמי, פנה פרנסיסקוס לרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף, וביקש את ברכתו. כיצד השיב לו הרב? וכיצד כיבד המנהיג הנוצרי את הרב במהלך דבריו? (חרדים,מעניין)

ישי כהן | כיכר השבת |
האפיפיור והגר"י יוסף, הצהריים (צילום: פלאש 90)

ביקור האפיפיור בישראל: הצהריים (שני) נפגש האפיפיור פרנסיסקוס הראשון עם הרבנים הראשיים לישראל הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו.

ל"כיכר השבת" נודע, כי מיד לאחר הטקס הרשמי, פנה האפיפיור פרנסיסקוס לראשל"צ הגר"י יוסף ואמר לו: "אני צריך את ברכתך". הגר"י יוסף ענה לפרנסיסקוס: "תבורך מפי עליון".

במהלך המפגש, ניתן היה לראות רגע של כבוד מיוחד שרוחש האפיפיור לגר"י יוסף. כאשר קם פרנסיסקוס לנאום, נעמד הגר"י יוסף בשביל לכבדו, אך האפיפיור ניגש לגר"י יוסף אחז בידו בכבוד והושיב אותו.

במהלך הדברים שאמר הגר"י יוסף במפגש, הוא שיבח את האפיפיור: "אני מברך את הדברים שאמר האפיפיור בגנות הטרור ומה שהיה בבריסל, יפה מאוד שהוא דיבר ומחה על הדברים, צריך שתמיד הכנסייה תגנה פגיעה של טרור בחפים בפשע, לכן הגינוי שהוא עשה לטרור זה נותן נדבך חשוב להשכנת השלום בארץ הקודש. כמו כן אני משבח אותו על הנאום שהוא נתן ב'יד ושם' כשהוא שאל 'איפה האדם'?, לא שואלים איפה הקב"ה שואלים איפה האדם".

הרב יצחק סאקה, חברו של האפיפיור שנכח בפגישה, אמר כי הוא שוחח עם האפיפיור לאחר הנאום, ושמע ממנו כי הוא מאוד נהנה מהדברים, "הם ודאי נכנסו ללב של המאמינים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר