הר' אמנון יצחק נגד הגאון רבי יצחק יוסף: "מעמיס עבודה על הקב"ה"

הר' אמנון יצחק יוצא שוב במתקפה נגד הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, בעקבות הברכה שהעניק לאפיפיור: "נהיית העוזר של הקב"ה?", ועקץ: "הוא מעמיס עבודה על הקב"ה" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הר' אמנון יצחק (צילום: פלאש 90)

שוב תוקף: הר' אמנון יצחק יוצא שוב במתקפה נגד הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, ותוהה כלפיו: "נהיית העוזר של הקב"ה?".

הר' יצחק התייחס במהלך שיעור שמסר בבני ברק לדיווח ב'כיכר השבת' כי האפיפיור ביקש את ברכתו של הגר"י יוסף שענה לו: "תבורך מפי עליון", ואמר: "הנצרות רוצה לעקור יהודים מדתם, מאמונתם, היהדות לא אומרת לנצרות בואו להתגייר, הם רוצים לנתק אותנו מאבינו שבשמיים".

ואז עבר הר' אמנון יצחק לתקוף את הראשל"צ הגר"י יוסף: "אז הקב"ה ישמח? 'תבורך מפי עליון', הוא עוד שולח להקב"ה - מעמיס עליו עבודה, והוא מעלה בדעתו באמת שהקב"ה מפיו יברך את בעל הצלב?, מי שעוקר את עם ישראל מאביהם שבשמיים? הוא שולח להקב"ה 'תבורך מפי עליון'? נהיית העוזר של הקב"ה? שולח לו עבודה? 'פאפא'?".

בשיעור נוסף שמסר הרב אמנון יצחק הוא האשים את ה"ש"סניקים" שאומרים לאנשים שלא להיכנס לבית הכנסת שלו בבני ברק בטענה שזה "מסגד".

"בש"ס יכולים לתלות אנשים בכיכר העיר בלי שום בעיה בשביל הפוליטיקה הסרוחה שלהם", אמר הר' יצחק בשיעורו והמשיך: "אין להם שום בעיה, בלי משפט גם, אלה נגד התורה בלי דין, בל שום דבר, עוקרים תורה חופשי על הבר.

"יש שסניקים פה שעוברים ואומרים לא להיכנס לפה זה מסגד, יש ילדים רוצים לבוא להגיד תהילים - אומרים להם לא זה מסגד - לא להיכנס, זה מזרע אברהם? מאיזה זרע זה, אתם שומעים?".

הרב יצחק עבר לתקוף גם את מנהיגיה הרוחניים של ש"ס: "מי שחושב שבית כנסת ובית מדרש זה מסגד - בניו ייצאו לתרבות רעה, מי שירחיק יורחק ומשפחתו תורחק, בשמיים לא מוותרים, כל מה שאנחנו לומדים פה זה ההפך ממה שהם מתנהגים, הם ורבניהם ורבניהם יותר מהם, כי הם התירו את הרצועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר