הכחשה גורפת

ח"כ אריאל אטיאס מבהיר: אני עדיין לא פורש מהכנסת

חבר-הכנסת אריאל אטיאס, מספר 2 בתנועת ש"ס, מכחיש בתוקף בשיחה עם "כיכר השבת" את הדיווחים בחלק מכלי התקשורת לפיהם הוא עומד לפרוש מהכנסת "כבר בשבועות הקרובים". לדבריו, "אלו דיווחים שקריים". מסתבר, שהחגיגות בסביבת יואב בן צור, שם החלו לחלק תפקידים, היו מוקדמות (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריאל אטיאס (צילום: פלאש 90)

פורש? במסדרונות הכנסת זה לא סוד שח"כ אריאל אטיאס, מי שהיה שר התקשורת, הבינוי והשיכון, האיש מספר 2 בתנועת ש"ס אינו מעוניין להישאר במשכן, קשה לו באופוזיציה.

אטיאס הוא איש עשייה, בכל שנותיו הפוליטיות הוא היה שר, הוא לא רגיל לשבת בספסלי האופוזיציה חסר עשייה, הוא ככל הנראה יצא לעולם העסקים.

דבר הפרישה של אטיאס ידוע זה מספר חודשים, אך תאריך עדיין אין, מידי פעם צצים דיווחים על מועד מתקרב, אך המועד עבר ואטיאס עדיין ח"כ ויו"ר סיעת ש"ס.

אחד האנשים שעוקבים יותר מכל אחד אחר מהלכיו של אטיאס הוא יואב בן צור, מספר 12 ברשימת ש"ס, ברגע שאטיאס פורש - בן צור נכנס, סביבו כבר מדברים מי יהיה העובד בלשכה ומי ישמש כנהג, אבל לצערם הרב אטיאס עדיין לא פרש.

בעיתוני סוף השבוע, גם בביטאון ש"ס, נזכרו שוב באטיאס, ב'יום ליום' נכתב שאטיאס נפגש עם בן צור לפגישת עבודה בכנסת, בן צור הנלהב מצוטט בעיתון כמי שאמר "זה עניין של שבועות".

ב'משפחה' נכתב שאטיאס אף קבע פגישה עם מנכ"ל הכנסת לדון בתנאי פרישה (מעולם ח"כ לא נפגש עם מנכ"ל על תנאי פרישה - יש כללים ברורים) וכי הוא צפוי לפרוש מייד לאחר מועד הבחירות לנשיאות המדינה.

אך בשיחה ל"כיכר השבת" מכחיש אטיאס את הדיווחים ואומר כי הוא לא קבע פגישה עם מנכ"ל הכנסת, וגם לא נפגש עם בן צור וכי הדיווח על כך שהוא צפוי לפרוש מיד לאחר בחירות הנשיאות הוא שקרי.

הזמן יעשה את שלו, הבחירות לנשיאות יערכו בעוד כשבוע וחצי, אך על פי דברי אטיאס גם בעוד חודש זה לא יקרה, האמת - נראה כי גם אטיאס עצמו לא יודע מתי הוא פורש.

עצם רצונו של אטיאס לפרוש מהכנסת הוא לא דבר מובן מאליו בש"ס, שם לא רגילים שחברי כנסת פורשים מרצונם וגם לא שמזיזים חברי כנסת, רוב הח"כים שעזבו את הכנסת הודחו בשל הרשעה פלילית, כך שעצם הרצון לפרוש בש"ס הוא לא דבר שמובן מאליו לחברי הכנסת המבוגרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות