הסטודנטים החרדים מודאגים: מכון לנדר בסכנת סגירה

מכון לנדר ייכנס להקפאת הליכים בעקבות חובות הנאמדים ב-22 מיליון שקל. במכון לומדים כ-1,200 סטודנטים - בהם גם חרדים רבים שחוששים למקום לימודיהם (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
סטודנטים חרדים. אילוסטרציה, למצולמים אין קש לנאמר (צילום: כיכר השבת)

בית המשפט מחוזי בירושלים בראשות השופט דוד מינץ, קבע אתמול (חמישי) כי המרכז האקדמאי ירושלים מכון לנדר ייכנס להקפאת הליכים בעקבות חובות הנאמדים ב-22 מיליון שקל. הצו הזמני נכנס לתוקפו עם סיום הדיון.

במכון לנדר לומדים 1,200 סטודנטים במסלולים שונים. בבקשתו לבית המשפט טען המכון כי הייתה התנהלות שגויה שהביאה לחובות של מיליוני שקלים, מה שמעמיד אותו בסכנת סגירה.

עורכי הדין ישי מאירסדורף ויצחק יונגר הסבירו בבקשתם כי לאחרונה חשבו המכון כי מספר תורמים היו אמורים להעביר מיליוני שקלים לכיסוי הגירעון, אולם ברגע האחרון הודיעו התורמים כי הכסף שהועבר לחשבון נאמנות לא יועבר למכון.

במכון לנדר ביקשו מבית המשפט שייתן להם ארכה עד לסיום שנת הלימודים הנוכחית שסיומה בעוד חודשיים. אם בית המשפט יקבל את הבקשה, במכון יצטרכו להשיג תקציב בסך 2 מיליון שקל בכדי לאפשר לסטודנטים לגשת לבחינה.

עו"ד יצחק יונגר, שהגיש את הבקשה מטעם מכון לנדר, אמר ל"כיכר השבת": "ביקשנו מבית המשפט שיורה על הקפאת הליכים ל-14 יום. אנחנו מחפשים תורמים למימון תקופת הלימודים עד סוף השנה. אנחנו מקווים שבסופו של דבר ימצא תורם שיסכים לממן את הפעלת המכון. יש כיוונים של גורמים המתעניינים במכון".

עו"ד יונגר מבקש להעביר מסר לסטודנטים הלומדים במכון: "אנחנו מקווים מאוד שיימצא פתרון כי הם בראש מעייננו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר