באופן זמני: אגד תמשיך להסיע חינם מהכותל

רק באופן זמני, הנסיעות חינם במוצאי שבתות וחגים מהכותל המערבי יימשכו. זאת לאחר חשיפת 'כיכר השבת' כי ב'אגד' לא נשמעים להוראת משרד התחבורה להסיע חינם (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בעקבות הפרסום ב״כיכר השבת״ כי בחברת אגד לא שמעו על הוראת משרד התחבורה לפיה אין לבטל את ההסדר לפיו הפוקדים את רחבת הכותל במהלך יום שבת יוכלו לנסוע באוטובוסים עם צאתה ללא תשלום ולשלם למחרת. הבוקר (שישי) באגד מבהירים כי ההסדר עומד בעינו.

חבר-הכנסת, אורי מקלב (יהדות התורה) שוחח עם חגי יציב, מנהל אגף התנועה בחברת 'אגד' בירושלים, ובסיומה של השיחה, הוחלט כי ההסדר שהחל עוד בתום מלחמת ששת הימים, ימשיך להתקיים עד לסיום המשא ומתן בינם לבין משרד התחבורה. לפיכך, במוצאי שבת הקרוב, במוצאי חג השבועות ובמוצאי שבת הבא, חברת 'אגד' לא תגבה תשלום בנסיעה בחזור מהכותל.

השיחה בין השניים מגיעה לאחר שחברת אגד פרסמה הבוקר מודעה בעיתונים החרדים לפיו על פי הנחיות משרד התחבורה, פקחי החברה יאכפו את התשלום.

גורם במשרד התחבורה אמר ל״כיכר השבת״ כי ״חברת אגד תפעל לפי ההסדר אך ורק בשלושה אוטובוסים הראשונים שיצאו מייד עם צאת השבת״.

במשרד התחבורה הגיבו אתמול (רביעי) ל"כיכר השבת" ואמרו כי ההסדר יימשך וכי הנוסעים לא יצטרכו לשלם בעת עלייתם לאוטובוס עם צאת השבת. "משרד התחבורה הורה לאגד להפעיל נסיעה קבועה מיוחדת בצאת השבת גם אם לא יתאפשר לנוסעים לשלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר