אומן: צעיר שטבל בנהר טבע, מצבו מוגדר קשה

צעיר בן 24, ששהה במהלך החג סמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב, יצא לטבול בנהר הסמוך בשעה 17:00 ביום החג, טבע ונפצע באורח קשה. "הוא כנראה לא הכיר את הנהר" (עולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אומן (ארכיון: פלאש 90)

מקרה קשה באומן במהלך החג: בחור בן 24, ששהה במהלך החג סמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב, יצא לטבול בנהר הסמוך בשעה 17:00 ביום החג, טבע ונפצע באורח קשה.

עד ראייה סיפר ל"כיכר השבת" על שהתרחש: "יש בעיה בנהר, רק מי שמכיר יכול לשחות בו. מה שקרה, הוא נכנס למים ועמד על הסלע, שם את הרגל מחוץ לסלע שבסמוך לו יש בור בגובה 6 מטר, ושם הוא נפל וטבע. הוציאו אותו ישר והוא פונה לבית החולים כשהוא ללא דופק ומצבו קשה".

הבחור שהגיע לשהות במקום יממה לפני חג השבועות, ללא חברים או קרובי משפחה, פונה לבית החולים המקומי, שם הרופאים נאבקים להציל את חייו. לדברי הגורמים המכירים היטב את המקום בו טבע הבחור, "המים מזוהמים וקשה לטבול בהם".

לפני ארבע שנים אירעה טרגדיה קשה באותו נהר, כאשר אלי אליה ז"ל, תלמיד ישיבה בן 19, טבע למוות. באותן שעות ניתך גשם עז על העיר, וטמפרטורת המים הייתה נמוכה במיוחד. אליה לקה בליבו בשל הקור העז, וטבע.

אחיו וחבריו היו לצידו וניסו להציל את חייו, אולם המים הקרים לא איפשרו להם לעשות דבר. הם הזעיקו את מתנדבי זק"א, ואלה הגיעו למקום באמצעות אמבולנס. המשטרה הוזעקה אף היא וזו הבהירה כי רק צוללנים יוכלו למשות את הבחור מן המים.

כאן נכנס לתמונה אחד המתפללים, בוגר שייטת 13. הוא נכנס אל המים הקרים וכעבור דקות אחדות שב עם גופתו של הבחור. הדקות הארוכות שעברו מאז שטבע, מתברר, היו קריטיות. כל מאמצי ההחייאה נכשלו. הגופה הובאה לחדר קירור ששימש לאכסון מזון סמוך לציון. הלווייתו נערכה באומן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר