שורת מקרים פליליים בעיר בני ברק

העיר בני ברק שנחשבה לשקטה ביותר מבחינת מעשים פליליים, סובלת בשנים האחרונות ממעשי פריצה, גניבה ופשיעה בעקבות הצפת הסודנים את שכונותיה של העיר (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

סמוך לשעה 03:00 הלילה (חמישי) תושבי רחוב רימון בבני ברק דיווחו למוקד ארגון 'השומרים' בעיר על אדם חשוד שמתהלך ברחוב באופן חשוד, עד שהמתנדבים הגיעו אל המקום, הספיק החשוד, נתין זר ממוצא סודני, שפרץ למחסן באחד הבניינים הסמוכים.

לפי ארגון 'השומרים', הצעיר ניסה לפרוץ למחסן ולגנוב משם אופניים חשמליות וציוד יקר ערך. מתנדבי הארגון שהגיע למקום עיכב אותו יחד עם שכן שהחזיק בו עד לבואם. כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו את החשוד והוא יובא הבוקר בפני שופט להארכת מעצר.

ברחובות העיר בני ברק שורר שקט יחסי באירועים חריגים בשעות הלילה, אולם בעת האחרונה השקט הופר פעמים מספר. לפני שבועיים ימים, נמנע שוד כאשר סמוך לחצות הלילה התקבל במוקד ארגון השומרים דיווח על שוד שאירע באחד מאולמות השמחות בבני ברק.

על פי הדיווח שהתקבל, נגנב תיק מלא במסמכים ומזומנים מאחד מאורחי השמחה שהגיע לאולם על-ידי שני חשודים שנמלטו. מתנדבים שהיו בסיור שיגרתי הוזעקו למקום והחלו במרדף אחר החשודים שתוך כדי מנוסה זרקו את התיק עם הכסף במהלך בריחתם.

לאחר דקות ארוכות של מרדף ברחובות העיר נלכדו החשודים בשיכון ה' בקצה העיר והכסף והמסמכים הושבו לאיש שנשדד. כוחות המשטרה שהגיעו לזירה עצרו את החשודים בעלי עבר פלילי והם הועברו להמשך חקירה.

ימים קודם לכן, התרחשה קטטה בין יו"ר ארגון 'השומרים' לבין נהג אוטובוס של חברת "דן", לאחר וויכוח שפרץ בין השניים.

חיים רוטר, יו"ר הארגון, נסע עם רכבו מסוג רנו וכשהגיע אל פינת הרחובות חזון איש - דסלר, עצר במעבר חצייה.
לפי עדי ראייה: "נהג אוטובוס, קו 240 של חברת 'דן', לא השלים עם זה שנהג הרכב הפרטי לא הסכים לנסוע במעבר החצייה, ובשל כך יצא והתיז גז מדמיע על חיים רוטר".

חיים וחבריו שישבו בספסל האחורי נזקקו לטיפול רפואי בזירת האירוע אך לא פונו לבית החולים. הנהג עצמו נזקק אף הוא לטיפול.

נהג האוטובוס מצדו טען כי נהג הרכב הפרטי שיחק אתו בכביש, עד שעצר באמצע כביש ומשלא המשיך נאלץ להשפריץ לעברו גז מדמיע.

(דוברות השומרים)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר