פעילי סיעת "גל" בנתניה: "עדיין לא קיבלנו משכורת"

הבחירות המוניציפליות הסתיימו זה מכבר אך פעילי סיעת 'גל' החרדית בנתניה מתלוננים כי טרם קיבלו את שכר הטרחה שהובטח להם. משה לחובר: "מטפלים בנושא הזה" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
משה לחובר ושמעון שר מסיעת "גל" (צילום: אתר עיריית נתניה)

חודשים רבים עברו מאז הבחירות המוניציפליות, אך בעיר נתניה, כך מתברר, הבחירות אמנם הסתיימו אך פעילי הבחירות טרם קיבלו את משכורתם.

פעילי סיעת 'גל' החרדית שעבדו סביב השעון ביום הבחירות בכדי שהמפלגה תצליח לרשום הישגים ולהכניס נציגות מכובדת, מלינים על כך שטרם קיבלו את שכר הטרחה שהובטח להם בטרם החלו לעבוד. לטענותיהם, ניסיונותיהם לבקש את המגיע עליהם - הושבו ריקם.

אחד הפעילים קובל על-כך בשיחה עם "כיכר השבת" ואומר: "הבטיחו לי כי אם אעבוד בתור משקיף בקלפי עבור רשימת גל בנתניה, אקבל שכר בגובה של 800 שקל לפני מע"מ".

"הם כל הזמן סוחבים אותנו, אומרים שהם ישלמו מתי שהוא", הוא מתונן ומציג רשימת תירוצים שקיבל: "פשוט אין כסף, או שהכסף בדרך, או שקודם צריך לשלם לשאר, או שקודם מסיימים את בית שמש כי שם הייתה מלחמת קודש. בקיצור תירוצים".

"זאת לא רק התעלמות מופגנת מתשלום שהובטח אלא זלזול של נבחר ציבור באלה שסייעו לו לקבל תפקיד כה בכיר במערכת העירונית", אומר הפעיל.

משה לחובר, חבר מועצת עיריית נתניה מטעם סיעת "גל", הגיב לטענות בשיחה עם כיכר השבת": "אני יודע שמטפלים בנושא הזה, דיברו איתם כמה פעמים שיתאזרו בסבלנות, אני אישית לא מכיר ולא התעסקתי עם הפעילים האלה, אבל מטפלים בזה".

"למיטב ידיעתי אף אחד לא מתכחש לחוב הזה, זה שהם פנו אליכם לא ידחוף את העניין כי הרי יש מגמה לשלם להם, אך אין להם סבלנות, אז בסדר. תראה, אנחנו לא היחידים בארץ שלא שילמנו. עד לרגע זה היה עיכוב בגלל בדיקות מבקר המדינה, לכן לא קיבלנו את כל הכסף עד היום, אז יש עיכוב", מוסיף לחובר.

ביקשנו את תגובתו של ממלא-מקום ראש העיר, שמעון שר, אך זו טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר