לאחר מאבק: שוחררה גופת בחור הישיבה החרדי שטבע באומן

הרשויות באוקראינה החליטו לשחרר את גופתו של שלמה זלמן קוזלובסקי ז"ל, תלמיד הישיבה שטבע במהלך טבילה בנהר הסמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב. הלוויתו תיערך מחר

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הנהר הסמוך לציון (צילום ארכיון: פלאש 90)

יממה אחרי פטירתו של הבחור שלמה זלמן קוזלובסקי ז"ל (24), חסיד גור שהתקרב לחסידות ברסלב, רשויות החוק בעיר אומן הודיעו היון (חמישי) כי הם משחררים את הגופה באופן מיידי, זאת לאחר מאבק עיקש אותנו ניהלו במרכז ברסלב העולמי בעיצומו של החג.

הגופה הוכנסה לארון מיוחד, החסידים השוהים במקום עברו עם הגופה בדרכה האחרונה בציון רבי נחמן מברסלב ומשם הוכנס הארון אל אמבולנס של הצלה אוקראינה שעושה את דרכו לקייב - דרך הציון. בשעה 02:00 ארונו יגיע אל שדה התעופה ומשם תוטס הגופה לישראל. הלווייתו תתקיים מחר (שישי) שעות אחדות קודם השבת.

כזכור, המנוח ששהה במהלך החג סמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב, יצא לטבול בנהר הסמוך בשעה 17:00 אחר-הצהריים, טבע ונפצע באורח קשה. הבוקר, למרות המאמצים הרבים להצילו, הוא נפטר בבית החולים. במהלך הלילה, הוא הורדם והונשם. מיד עם היוודע דבר פטירתו, חסידים השוהים במקום יצאו אל תחנת המשטרה בכדי לתת עדות על שהתרחש.

עד ראייה סיפר אמש ל"כיכר השבת" על שהתרחש: "יש בעיה בנהר, רק מי שמכיר יכול לשחות בו. מה שקרה, הוא נכנס למים ועמד על הסלע, שם את הרגל מחוץ לסלע שבסמוך לו יש בור בגובה 6 מטר, ושם הוא נפל וטבע. הוציאו אותו ישר והוא פונה לבית החולים כשהוא ללא דופק ומצבו קשה".

לפני ארבע שנים אירעה טרגדיה קשה באותו נהר, כאשר אלי אליה ז"ל, תלמיד ישיבה בן 19, טבע למוות. באותן שעות ניתך גשם עז על העיר, וטמפרטורת המים הייתה נמוכה במיוחד. אליה לקה בליבו בשל הקור העז, וטבע למוות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר