ארונו של הבחור שטבע באומן הוטס לישראל

בשעות הצהריים אמש החלה הלוויתו של הבחור שלמה זלמן קוזלובסקי שטבע בנהר באומן. במהלך הלילה הוטסה גופתו לישראל, לאחר מסכת השתדלויות ומאמצים (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הבחור שטבע על רקע נהר באומן (ברסלב אנ"ש ופלאש 90)

ארונו של הבחור שלמה זלמן קוזלובסקי ז"ל (24) שטבע למוות בנהר הסמוך לציון רבי נחמן מברסלב באומן בחג השבועות, נחת הבוקר (שישי) בישראל לאחר שהועלה לטיסה בשדה התעופה בקייב בשעה 02:25.

הלווייתו תצא בשעה 16:00 אחר-הצהרים מבית ההלוויות שמגר, ותעבור דרך בית-המדרש "תורת חכם" ברחוב אוהלי יוסף בירושלים. המנוח ייטמן בהר-המנוחות. אביו ששהה בארגנטינה בזמן שקיבל את הבשורה הקשה, עושה את דרכו לישראל ומסתמן כי ישתתף רק בסוף מסע ההלוויה.

הבאת גופתו לארץ התאפשרה לאחר משא ומתן קדחתני שניהל שמעון בוסקילה, נציג מרכז ברסלב העולמי והלל כהן, יו"ר הצלה אוקראינה, עם הרשויות באוקראינה וכשאלו אישרו, נדרשו העסקנים לסדר את כל האישורים הנדרשים להטסת הגופה לישראל במהירות המרבית.

הארון הובא תחילה לציונו של רבי נחמן מברסלב ולאחר מכן נערכה מסע ההלוויה בשעות אחר הצהריים אתמול (חמישי) באומן.

כזכור, המנוח ששהה במהלך החג סמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב, יצא לטבול בנהר הסמוך בשעה 17:00 אחר-הצהריים, טבע ונפצע באורח קשה. אמש, למרות המאמצים הרבים להצילו, הוא נפטר בבית החולים. במהלך הלילה, הוא הורדם והונשם. מיד עם היוודע דבר פטירתו, חסידים השוהים במקום יצאו אל תחנת המשטרה בכדי לתת עדות על מה שהתרחש.

עד ראייה סיפר ל"כיכר השבת": "יש בעיה בנהר, רק מי שמכיר יכול לשחות בו. מה שקרה, הוא נכנס למים ועמד על הסלע, שם את הרגל מחוץ לסלע שבסמוך לו יש בור בגובה 6 מטר, ושם הוא נפל וטבע. הוציאו אותו ישר והוא פונה לבית החולים כשהוא ללא דופק ומצבו קשה".

לפני ארבע שנים אירעה טרגדיה קשה באותו נהר, כאשר אלי אליה ז"ל, תלמיד ישיבה בן 19, טבע למוות. באותן שעות ניתך גשם עז על העיר, וטמפרטורת המים הייתה נמוכה במיוחד. אליה לקה בליבו בשל הקור העז, וטבע למוות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר