מחר: גזר הדין של אורי לופליאנסקי

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב דוד רוזן ימסור את גזר דינו של רא"הע ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי וחבר מועצת העיר לשעבר אברהם פיינר. ההערכה: גזרי דין קלים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

משפט הולילנד: מחר (שני) ימסור שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב דוד רוזן את גזר דינו של ראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי וחבר מועצת העיר לשעבר אברהם פיינר.

גזר דינו של לופוליאנסקי ופיינר נדחה לאחר בקשת הפרקליטות בכדי לבדוק את מצבם הבריאותי של השניים. ההערכה היא כי פיינר, המרותק לכיסא גלגלים, ירצה עבודות שירות במקום ישיבה מאחורי סורג ובריח.

כזכור השופט רוזן גזר על סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר ואיש ש"ס אליעזר שמחיוף, שלוש וחצי שנות מאסר בפועל, שנה וחצי על תנאי, קנס בסך 300 אלף שקל וחילוט של 165 אלף שקל.

לופליאנסקי הורשע בקבלת שוחד. "גרסת עד המדינה לגבי הנאשם לופוליאנסקי אינה עומדת בספק, לופוליאנסקי היה מודע לתרומות הגדולות שהועברו, בחר לפעול בניגוד לאמות מידה ראויות. מודעותו לעבירות של הנאשם לופוליאנסקי הוכחה כנדרש במשפט הפלילי", קבע השופט רוזן.

"לופוליאנסקי פעל בניגוד לאמות המידה, הוא לא הבדיל בינו לבין יד שרה", הוסיף השופט רוזן.

פיינר הורשע בקבלת שוחד של מאות אלפי שקלים מיזמי הולילנד. השופט קבע כי פיינר ידע שהתרומות למוסדות 'בית מלכה' קשורות לפעילותו בקשר לפרויקט הולילנד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות