נפל בפח: אלמוני עקץ אברך

אברך שביקש להעביר את תכולת דירתו נעקץ על ידי אדם שהציג את עצמו כמוביל. הנוכל המחוכם ניצל את הלחץ והמצוקה בהם היה נתון האברך בערב שבת • קראו והזהרו (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עוקץ הובלות, הזהרו לא לפול בפח (צילום: shutterstock)

עוקץ ההובלות: זה זמן רב שיעקב לוי ואשתו ביקשו לעבור דירה לרחוב הסמוך לדירתם הנוכחית בשכונת נחלת הר-חב"ד בקריית מלאכי במחוז הדרום, אולם החלום הפך ביום שישי האחרון לחלום רע.

היה זה ביום שישי האחרון בשעת בוקר מוקדמת כאשר על דלת הבית דפק אדם שהזדהה כנציג חברת ההובלות ודרש סכום כסף בכדי העובדים יחלו בעבודתם, בעל הדירה שילם ומאוחר יותר הבין כי נפל לעוקץ מתוחכם.

בשיחה עם "כיכר השבת" הוא מספר על שאירע: "עברתי ביום שישי לפני שבוע וחצי דירה, כמה דקות לפני שהעובדים בהובלה הגיעו, על דלת ביתי דפק אדם בעל חזות אתיופית, אני הייתי בבית-הכנסת באותו הזמן ולכן אשתי פתחה לו את הדלת, כשהגעתי ראיתי אותו אוחז בשני קרטונים. הוא ביקש ממני 3,000 שקל בכדי שהפועלים יוכלו להמשיך לעבוד". לדבריו "הם לא מוכנים לעבוד עד שהכסף ישולם, ומכיוון שמדובר היה שעות אחדות קודם השבת והייתי לחוץ לסיים את הכול עד שבת, אז שילמתי לו".

יעקב משחזר את הרגע בו הבין נפל לעוקץ מתוחכם של האלמוני: "רגע אחרי ששילמתי לו, הבחור נעלם. הוא הגיע בדיוק בזמן שבו הפועלים היו בדרך לבית והוא בעצם ניצל את חלון הזמן הזה והגיע לעקוץ אותי בסכום שאין לי. שאלתי אחר-כך את המוביל האמיתי, האם הוא קיבל את הכסף אך הוא השיב שלא ואז התברר לי שנפלתי לעוקץ מהסוג המגעיל ביותר".

"את הכסף הזה לקחתי בהלוואות מחברים. הסכום המדובר נחשב אצלי לסכום נכבד ולכן קשה היה לי להפסיד את הכסף הזה", הוא מספר בכאב. לאור זאת, הוא מבקש להזהיר את האנשים האחרים לבל יחוו הם על בשרם את אשר הוא חווה, "אני מזהיר את האנשים אל תשתכנעו לתת כסף מייד, פשוט תבדקו שוב ושוב ורק אז תשלמו".

האברך הגיש תלונה במשטרה וזו חוקרת בימים אלו את הפרשה. השוטרים בודקים האם ישנם עוד אזרחים שנפלו לעוקץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר