חילולי השבת בירושלים: בש"ס מתנגדים למאבק

בסיעת ש"ס בירושלים מתנגדים למאבק החריף שמובילה 'דגל התורה' כנגד חילולי השבת בעיר: "המאבק המתוקשר רק הורס". נציג ש"ס בי-ם ייפגש בנושא עם ראש העיר ניר ברקת (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
צביקה כהן (צילום ארכיון: יח"צ)

המאבק על קדושת ירושלים: בזמן שב'דגל התורה' וב'יתד נאמן' בחרו לתקוף אישית את ראש עיריית ירושלים ניר ברקת על חילולי השבת לכאורה ברחבי העיר, בש"ס בוחרים שלא לתקוף, אלא להיפגש עם ברקת.

ל"כיכר השבת" נודע כי הבוקר (חמישי), נפגש סגן ראש העיר צביקה כהן עם נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן ושוחח עמו על נושאים רבים כשבין היתר הגר"ש כהן ביקש לקבל עדכון על הנעשה בירושלים בנושא השבת.

בסיום הפגישה עם הרב כהן הוחלט להמשיך בשיתוף פעולה עם ברקת ולנסות לסייע לתושבי העיר החרדים לשמור על קדושת השבת באמצעות משא ומתן ושיחות בארבע עניים - ולא במלחמות פומביות.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי מחר (שישי) ייפגש צביקה כהן, נציג ש"ס בעיר עם ראש העיר ברקת בביתו, יחד עם עסקן חרדי בכיר שאינו בא מהתחום הפוליטי, וינסו לראות כיצד להתקדם בצורה שקטה.

בכיר בש"ס בירושלים אמר הערב ל"כיכר השבת": "המאבק המתוקשר של 'דגל התורה' רק הורס, אנחנו לא הולכים לשבור את הראש של ברקת, זו לא הדרך שלנו, בהידברות הצלחנו למנוע את חילול שכונת רמות, ובהידברות נמנע עוד דברים, לא שוברים קשר ופורשים מקואליציה חודשים לאחר שהוקמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות