צפו: ח"כ אייכלר משווה בין דרעי לפירון

ח"כ ישראל אייכלר תקף את "אפליית הקייטנות" לכאורה, וערך השוואה בין המעשים שהביאו להרשעת אריה דרעי למעשיו של שר החינוך שי פירון: "זו עריצות שלטונית" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90, ערוץ הכנסת)

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) תקף את שר החינוך שי פירון (יש עתיד) בצל סאגת הקייטנות, ורמז כי פירון עובר על החוק. אייכלר איים כי יגיש תלונה למבקר המדינה וליועץ המשפטי לממשלה נגד פירון.

"נשלחנו לכאן לייצג את זעקת ילדי ישראל העניים מפני עריצות שלטונית" אמר אייכלר בנאום שנשא בכנסת. "אתמול, בוועדה לביקורת המדינה, הודיע שר החינוך שהוא לא שוקל בכלל לעזור גם לילדי ישראל העניים שלומדים בחינוך החרדי בסיוע לקייטנות כפי שהוא יעשה לשאר הילדים, כי הוא מקדש את החינוך הממלכתי".

"אני רוצה לשאול את אדוני היושב-ראש ואת חברי הכנסת" המשיך אייכלר בדבריו: "בשעתו, הר' אריה דרעי, התיק הראשון שנפתח נגדו בחשד להפרת אמונים היה כי הוא העדיף רשתות חינוך שמקורבות אליו דרך עיריית ירושלים. זאת הייתה אשמה שרדפו אותו במשך שנים ותיק שלם התנפח".

אייכלר האשים: "פה מדובר בשר חינוך שהצהיר שהוא קיבל 500,000 שקל בשנה משכורת לכיסו מעמותה אנטי חרדית בשם הכול חינוך, במשך כמה שנים לפני שהוא התמנה לשר החינוך. כל מטרת הארגון הזה הייתה לשלול תקציבים לחינוך שאיננו ממלכתי".

"כשהוא מגיע לתפקד כשר החינוך" שאל אייכלר, "האם אין בכך הפרת אמונים שהוא מעדיף את החינוך הממלכתי שנראה לו, ולא רק להעדיף אותו בתקצוב אלא לשלול כל תקצוב וסיוע לקייטנות לילדים אחרים שאינם לומדים בחינוך ממלכתי, למרות שהם מלמדים חינוך יהודי בארץ ישראל ונמנים על הילדים, 800,000 הילדים שהמדינה הזאת והממשלה מרוששת אותם".

אייכלר סיים את נאומו ואמר: "אני רוצה להודיע מעל במה זו, שאם שר החינוך ימשיך ברדיפתו נגד ילדי ישראל, נגיש למבקר המדינה ואולי גם ליועץ המשפטי לממשלה, בקשה לחקור האם אין כאן הפרת אמונים וניגוד אינטרסים של שר שקיבל כסף, חצי מיליון שקל בשנה, כשהוא בא למשרד ומשתמש בכספי המשרד נגד ילדי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר