בשל הוראת הגראי"ל

מאות רבנים בקריאה: קבלו שבת מוקדם למען החטופים

מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן הורה, ויוזמת הענק החרדית-דתית יצאה לדרך: מאות רבנים חרדים וציונים דתיים הודיעו בשעות האחרונות על הצטרפות לקריאתו של מרן ראש הישיבה, וביקשו מהציבור לקבל את השבת הקרובה מוקדם למענם של שלושת הנערים החטופים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מפגינים נושאים את תמונות החטופים (צילום: פלאש 90)

המאמץ הרוחני למען החטופים: בשעות הצהריים (רביעי) שיגר יו''ר ארגון רבני צוהר הרב דוד סתיו מכתב אל רבני הארגון, בו הוא קורא להם להצטרף לקריאתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן, לקבל שבת בשעה מוקדמת למענם של שלושת החטופים.

את המכתב פותח הרב סתיו בכותרת "לכבוד רבני צהר בכל אתר ואתר, עת צרה ליעקב וממנה נוושע". בהמשך דבריו הוא כותב: "בימים אלו בהם עם ישראל נושא תפילה לחזרתם של בננו בריאים ושלמים במהרה אני קורא לרבני הקהילות להצטרף לקריאתו של הרב שטיינמן שליט"א להקדים את כניסת השבת ברבע שעה". הרב סתיו ממליץ להעביר שיעור בזמן זה ולהרבות בתפילה ולימוד תורה למען שלושת הנעדרים.

הגראי"ל שטיינמן (צילום: משה גולדשטיין)

הרב סתיו אינו הרב הראשון שמצטרף לקריאה המיוחדת, מאות רבנים המזוהים עם ארגון הרבנים "דרך אמונה" הצטרפו הצהריים גם הם לקריאה, כך מדווח אתר "סרוגים", גם הרב חיים דרוקמן, ממנהיגי הציבור הציוני דתי הצטרף ליוזמה והודיע כי יעביר שיעור מיוחד בנושא.

כזכור, הבוקר הורה מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן לציבור הרחב לקבל על עצמם את השבת מוקדם יותר, וכן להוסיף אז בלימוד התורה. במסר למשפחות החטופים הורה מרן להתחזק בעניין חשוב זה זאת מאחר והשבת מגינה על כלל ישראל. הגראי"ל אף הורה לארגוני הקירוב לפעול בנושא ולהגביר את המודעות בקרב הציבור שאינו דתי לשמירת שבת כהלכתה.

לוחמי כפיר בתדרוך קודם ביצוע מעצרים בגדה (דובר צה"ל)

הגראי"ל שטיינמן התבטא ואמר כי הוא רואה חשיבות גדולה שאנשים יקדימו לבוא ביום שישי הקרוב לבתי הכנסת ולקבוע סדר לימוד תורה מיוחד בערב שבת לזכותם של שלושת הנערים שישובו במהרה לבתיהם. הרב שטיינמן ציין, כי ימי שישי הם ארוכים ואין כל קושי להיערך מוקדם לשבת ולקבוע לימוד תורה. "זה יהיה תועלת עצומה וגדולה לזכותם של שלושת הנעדרים", אמר מרן הגראי"ל.

כל העדכונים על פרשת החטיפה - בערוץ מיוחד

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות