יו"ר סיעת ש"ס אברהם מיכאלי: "דרעי הודיע לי ראשון"

אנשיו של ח"כ אלי ישי הפיצו מידע לפיו מי שהודיע לח"כ אברהם מיכאלי על מינויו היה ישי. מיכאלי עצמו הכחיש: "דרעי הקדים אותו בכחצי שעה, אחר כך גם אלי ישי ואחרים" • האזינו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר סיעת ש"ס אברהם מיכאלי (צילום: פלאש 90)

הבוקר (ראשון) הודיע יו"ר ש"ס אריה דרעי כי הוא ממנה את ח"כ אברהם מיכאלי לתפקיד יו"ר סיעת ש"ס במקומו של אריאל אטיאס. מאוחר יותר, גורמים שונים המקורבים לח"כ אלי ישי הפיצו טענות לפיהן מי שלמעשה הודיע למיכאלי ראשון על המינוי היה ח"כ אלי ישי.

מיכאלי עצמו, מכחיש הערב את הדיווחים של אנשי ישי ואומר כי יו"ר ש"ס אריה דרעי היה הראשון להתקשר ולהודיע לו על ההחלטה למנותו ליו"ר הסיעה.

בראיון למרדכי לביא במהדורה המרכזית ב'קול ברמה' אמר מיכאלי: "הרב אריה דרעי הקדים אותו (את אלי ישי. י-כ) בכחצי שעה, ואמר לי שאריאל הולך להגיש את הבקשה באופן סופי ליו"ר הכנסת, הוא ביקש ממני בבקשה שאני אסכים לקחת את התפקיד בחזרה. אחר כך גם אלי ישי וחברים אחרים התקשרו" הוסיף יו"ר סיעת ש"ס הנכנס.

הדיווחים שאלי ישי התקשר אליך ואחר כך אריה דרעי הם לא נכונים? "קודם כל אריה ואחר כך אלי".

כזכור, הבוקר אמר דרעי בהתייחסו למינוי מיכאלי: "ח"כ מיכאלי הינו מהח"כים החרוצים והיעילים במשכן הכנסת, והוכיח כבר בעבר את יכולותיו הגדולות במילוי תפקיד זה, הצלחתו היא הצלחת כולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר