מכתב חריף • חשיפה

הגר"ש כהן: "אסור לבנות ללמוד לימודים אקדמיים"

נשיא מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס, הגאון רבי שלום כהן, יוצא במכתב חריף - ראשון מאז מונה לתפקיד, נגד לימודי בנות באקדמיה ובמכללות החרדיות • "לא יעלה על דעתן של תלמידות ללכת ללמוד לימודים אקדמאיים בכל מסגרת שהיא, כי אין זו דרכה של תורה", כותב הגר"ש כהן (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן, כיכר השבת)

חשיפה: נשיא מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס, הגאון רבי שלום כהן, יוצא במכתב חריף נגד לימודי בנות באקדמיה ובמכללות החרדיות.

לידי "כיכר השבת" הגיע מכתב שנכתב על-ידי הגר"ש כהן, שיצא בימים האחרונים, לאור פניות רבות של הורים ומחנכים שהגיעו ללשכתו של נשיא המועצת, וזאת לאור הסחף שהחל בשנים האחרונות של בנות ספרדיות להירשם באקדמיה ובמכללות החרדיות בסיום הלימודים בסמינרים.

יצוין כי מדובר במכתב ראשון של הגר"ש כהן עם הלוגו של נשיא מועצת חכמי התורה יחד עם החותמת התואמת למרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

"עדים אנו היום לכך שישנם תלמידות בוגרות סמינרים הנרשמות ומבקשות ללכת וללמוד לימודים אקדמאיים", כותב הגר"ש כהן.

מרן הרב עובדיה זצ"ל מברך תלמידות במכללה (צילום ארכיון: כיכר השבת)

"רבותינו גדולי ישראל זיע"א", מוסיף נשיא המועצת, "התנגדו באופן מוחלט ללימודים אקדמאיים ואפילו במכללות החרדיות, היות וחלק ניכר מהמרצים הינם בוגרי אוניברסיטאות ואינם בעלי השקפה תורנית טהורה שעליה חונכנו".

(צילום: פלאש 90)

"כמו כן חומר הלימודים במכללות מבוסס על מחקרים ושיטות מדעיות הנוגדות דעת תורה", מבהיר הגר"ש כהן את פשר התנגדותו ללימודים שם וכותב בנחרצות: "על כן לא יעלה על דעתן של תלמידות ללכת ללמוד לימודים אקדמאיים בכל מסגרת שהיא, כי אין זו דרכה של תורה".

המכתב המלא של הגר"ש כהן
הגדלה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר