מנחם זיידה: "אין סיבה שהארנונה בביתר תהיה יקרה יותר מבמודיעין עילית"

יו"ר ועדת הביקורת בעירית ביתר עילית הרב מנחם זיידה התראיין אצל אבי מימרן במהדורה המרכזית ברדיו קול ברמה ואמר: "נבחרתי כנציג התושבים ולכן אלחם נגד העלאת המיסים לתושבים. אין סיבה שהארנונה בביתר תהיה יקרה יותר מבמודיעין עילית" • להאזנה (חדשות, חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יו"ר סיעת למעננו בעיריית ביתר: מנחם זיידה (צילום: כיכר השבת)

בראיון סוער לאבי מימרן במהדורה המרכזית של רדיו קול ברמה, תקף יו"ר ועדת הביקורת בעריית ביתר, מנחם זיידה, את העלאת הארנונה בעיר ביתר, כאשר ברשויות אחרות ביו"ש כמו אריאל,אפרת מודיעין עילית וקריית ארבע, הארנונה נמוכה יותר.

לשאלת המראיין כיצד ניתן להשוות את ביתר בה 75% מתושבי העיר מקבלים הנחה בארנונה לערים אחרות שתושביהן מבוססים ומשלמים ארנונה מלאה, הגיב זיידה במודיעין עילית כמשל, בה יש אחוז דומה המבקשים הנחות בארנונה.

המראין מימרן הזכיר לזיידה כי לביתר עילית על שלל קהילותיה החסידיות ישנם צרכים ייחודיים, והיא איננה דומה כלל לקריית ספר שרובה הומוגנית ליטאית.

הראיון התלהט כאשר מימרן שאל את זיידה לסיבת מאבקו בראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין, והאם יש לכך קשר לעובדה שהוא משמש כעוזרו של חבר מועצת עיריית ירושלים יצחק פינדרוס, זה שהפסיד בבחירות את ראשות עיריית ביתר, למאיר רובינשטיין שניצח אותו. זיידה, הכחיש מכל וכל וטען שהינו נציג אלפי תושבי העיר ביתר שבחרו בו.

האזינו לראיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר