ח"כ משה גפני ליו"ר הכנסת: הרחב את בית הכנסת הקטן במשכן

אולם התפילה במשכן הכנסת צר מלהכיל, וכשח"כ משה גפני ביקש להתפלל בבית הכנסת הוא נאלץ להישאר בחוץ. כעת הוא דורש מיו"ר הכנסת להרחיב את המקום (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני ואדלשטיין (צילום: פלאש 90)

אולם התפילה בכנסת צר מלהכיל: יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני פנה ליו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין בטענה ש"אולם בית הכנסת הקיים - צר מלהכיל את המתפללים הרבים מקרב עובדי הכנסת, חבריו ואורחיו".

במכתב ששיגר גפני לאדלשטיין הוא כותב כי "בית הכנסת הממוקם בקומת הסיעות בבניין כנסת, הינו קטן מדי, והוא צר מלהכיל את המתפללים הרבים המגיעים מידי יום לתפילות הקבועות, ומשכך יש למצוא מקום רחב יותר עבור בית הכנסת.

גפני ציין כי הקצאת המקום ניתנה לאחר פנייתו ופניית חכי"ם נוספים בקדנציות הקודמות, אך כיום בית הכנסת צר מלהכיל את כמות המתפללים הרבה".

"ביום שגרתי רגיל - המסדרון בקומת הסיעות מלא במתפללים בשעת התפילות בבית הכנסת" מתלונן גפני בפני יו"ר הכנסת: "ובאופן לא מכובד ולא ראוי. אין בבנייני הכנסת - לאחר השלמת האגף החדש, ישיבה, דיון, אסיפה וכדו' שהכנסת לא מעמידה לצורך כך חדר ישיבות, אולם אסיפות רחב וכן הלאה.

"בשם המתפללים הרבים מבין עובדי הכנסת, חבריה, אורחיה הקבועים והאורחים הרבים הבאים כל העת לכנסת ונכנסים לתפילות בבית הכנסת, הנני לבקש כי תפעל להקצאת אולם רחב יותר לבית הכנסת אשר יכבד את הציבור הרב בלע"ה, ויכבד את הכנסת".

יצוין כי יו"ר הכנסת הינו אדם דתי, חובש כיפה, ושומר תורה ומצוות, כך שככל הנראה בקשתו של גפני תענה.

גפני לא מצליח להיכנס אל בית הכנסת העמוס בכנסת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר