מאבק החרדים באפליית הקייטנות: מרכז השלטון המקומי נרתם

יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, הודיע כי יפעל למען פתרון סוגיית אפלייתם לכאורה של תלמידים חרדים ממפעל הקייטנות של משרד החינוך וייפגש עם שר החינוך בנידון (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שר החינוך שי פירון (צילום: פלאש 90)

בפגישה שהתקיימה במרכז השלטון המקומי, הוחלט לזמן פגישה של הנהלת המרכז עם שר החינוך, בניסיון למצוא פתרון מהיר ויעיל לאפלייתם לכאורה של ילדי המגזר החרדי ממפעל הקייטנות של משרד החינוך.

כזכור, משרד החינוך הכריז על הפעלת מערך קייטנות במסגרת בתי הספר לימי חופשת הקיץ, כאשר לטענת הח"כים החרדים תלמידי ותלמידות בתי הספר החרדיים מופלים באופן מוחלט ומוצאים עצמם מחוץ לתוכנית זו.

כחלק מהמאבק שמנהלים חברי הכנסת החרדים בדבר, פנה חבר הכנסת הרב יעקב אשר מיהדות התורה, לחיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעים-מכבים רעות, וביקש ממנו לפעול על מנת למנוע את האפליה.

בפגישה שנערכה עם יו"ר המרכז השתתף ראש עיריית ביתר עילית ויו"ר פורום הערים החרדיות מאיר רובינשטיין, וכן ישראל גולומב רכז פורום הערים החרדיות. ח"כ אשר קרא לביבס לעשות הכל לפתרון הבעיה.

יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס הבטיח להירתם לצורך הפעלת המערך הקייטנות אף במוסדות החינוך בציבור החרדי, לרווחת התלמידים, והעביר מכתב דחוף לשר החינוך שי פירון, בו הוא דורש לקיים פגישה לצורך קידום פתרון מהיר בנושא ונתינת מענה לכלל התלמידים, בכלל הרשויות המקומיות.

במהלך דיון בוועדה לביקורת המדינה השבוע, אמר יו"ר הוועדה ח"כ אמנון כהן: "בכסות הרפורמות, מקדם השר פירון אפליה מובנית לילדי ישראל והוא 'אלוף בהרחבת פערים חברתיים'. השלטון המקומי בגד בחברי הכנסת המסייעים לו, בשתיקתו על האפלייה של חלק ניכר מתושביו".

על פי מה שהתברר בדיון בוועדה, נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה, בודקת בימים אלו את אפליית החינוך החרדי והערבי מתכנית "בית ספר של החופש הגדול". הבדיקה נפתחה בעקבות תלונתו של ח"כ דוד אזולאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר