דובר עיריית אלעד: תוקם סוכת אבלים סמוך לבית משפחת יפרח

דובר עיריית אלעד חיים לוריא בראיון על היערכות העירייה לקראת ההמונים שיטלו חלק באבל של משפחת יפרח: "העירייה תקים אוהל אבלים לכל עם ישראל שיגיעו לנחם" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת )

עם היוודע הגרוע מכל, ראש עיריית אלעד, חברי מועצת העיר וגורמים נוספים התכנסו בבית משפחת יפרח בכדי לעודד, ולנחם. במקביל ישבו על התוכניות לשבוע הקרוב שבו יגיעו רבבות לנחם את בני המשפחה שבנם אייל הי"ד נחטף ונרצח יחד עם חבריו בידי מחבלים.

חיים לוריא דובר העירייה מסביר ל"כיכר השבת" כי "החל מרגע היוודע הבשורה המרה העירייה המשיכה בהיערכות שהחלה לפני שבועיים וחצי. מיד לאחר שהתקבלה הבשורה הגיעו רבני העיר ובכירי העירייה לבית משפחת יפרח, הם דיברו וחיזקו אותם. לאחר-מכן התקיימה ישיבת היערכות להתכונן למסע הלוויה".

בהתייחסו לימי השבעה, אומר דובר העירייה כי בכוונת ראשיה להקים אהל אבלים ענק עבור תושבי העיר: "בישיבה סיכמו את הפרטים הטכניים כיצד להתכונן ולהיערך. העירייה תקים אוהל גדול לכל תושבי העיר ובעצם לכל עם ישראל שיגיעו בימים הקרובים. אנחנו נערכים לקליטת הרבבות. אנחנו נערכים כמובן למעגל האבטחה והתמיכה למשפחה".

"בשלב הזה הם מבקשים להתכנס עם עצמם לעכל את הכאב ולומר פרקי תהילים, לדבר עם הרבנים", הסביר דובר העיר שביקר בבית המשפחה. לדבריו, "מדובר במשפחה צנועה וחזקה ומשפחה שעיריית אלעד גאה בה ואנחנו גאים שיש לנו משפחות כאלה בעיר. משפחות עם אמונה כל-כך גדולה. משפחות עם עוצמה שאפשר רק ללמוד מזה. אנחנו מקווים שכל אלעד תתאושש מהמכה הזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר