ישראל מאיר הירש: רצח הנערים - בגלל התגרות היהודים בעולם

ישראל מאיר הירש, מנטורי קרתא, טוען כי הסיבה לרצח שלושת הנערים היא: ההתגרות של היהודים באומות העולם. "זה חלק מהעונש שהקב"ה מעניש את עם ישראל" (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ישראל מאיר הירש (צילום מסך)

הסיבה לחטיפה: ימים אחדים אחרי היוודע דבר רציחתם של שלושת הנערים, אייל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שאער הי"ד, מתברר כי לא מעט עושים דין לעצמם כדי להסביר את הרצח, כזה הוא בכיר בנטורי קרתא שאומר כי רצח הנערים וההתפרעויות בירושלים הם בעקבות התגרות העם היהודי באומות העולם.

ישראל מאיר הירש - מראשי קהילת 'נטורי קרתא', אומר ל"כיכר השבת" כי לא צריך לחפש סיבות להתרחשות האירועים, זאת משום שלדבריו, "הסיבה העיקרית קיימת ואנחנו רואים את זה כל הזמן שיש הרוגים ונרצחים, כמו כן שבשטחים יש יותר, וזה חלק מההתגרות באומות העולם וזה גורם לכל האסונות האלו. זה חלק מהעונש שהקדוש ברוך-הוא מעניש את עם ישראל ברגע שאנחנו לא מקיימים את שבועתו".

"כתוב ברור בגמרא שאם עוברים על השבועה, אומר הקדוש ברוך-הוא שאני מתיר את בשרכם. שלוש שבועות השביע השם את עם ישראל ואחת מהן זה האיסור להתגרות באומות העולם", הוסיף הירש.

בהתייחסו לקריאות הנקמה נגד ערבים, אומר הירש כי "כל אלה שצועקים את זה הם לאומניים, הם לא הולכים לפי דרך התורה, הם בכלל לא קשורים לתורה. לחרדים שמשתתפים שם אפשר לקרוא "חרדים", אבל לא חרדים במובן האמיתי. אצל הציבור החרדי זה לא קיים. חסר מעשי רצח שקוראים פה ושם לאו דווקא על-ידי ערבים ויש קריאות של נקמה? הקדוש ברוך-הוא מנתב את העניינים. נקמה אין בעם ישראל".

"אנחנו צריכים להתפלל שזה ייעצר באיזשהו שלב, הדברים האלה יוצאים מכלל שליטה ואז זה מגיע אחד אחרי השני, זה יוצא מכלל שליטה ואז יהיה חורבן אמיתי. לא פשוט", הוא מזהיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר