ישראל מאיר הירש ניחם את אבו חדיר: "מזעזע"

איש נטורי קרתא ישראל מאיר הירש ביקר בבית משפחת הנער הערבי מוחמד אבו חדיר שנרצח בשבוע שעבר. "אמרתי להם שכל החרדים נגד המעשה הזה, זה מזעזע" סיפר (חדשות,בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הירש (צילום מסך)

בפרשת רצח הנער הפלסטיני מוחמד אבו חדיר מעורבים לכאורה יהודים חובשי כיפה. עובדה זו עלולה להכתים את הציבור החרדי כולו, ובשל-כך הגיעו קבוצת אנשי 'נטורי קרתא' אל ביתו של הנרצח, ובפיהם מסר לפיו המגזר החרדי כולו מתעב את הרצח.

ישראל מאיר הירש, מראשי 'נטורי קרתא' בירושלים, שביקר בבית המשפחה, אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי הרצח מנוגד ליהדות: "אמרנו שזה מנוגד לדת היהודית ואחד מעשרת הדיברות זה לא תרצח וזה נגד כל המהות של העם היהודי. כולם מגנים את זה, כולם מוקיעים את זה".

הירש אומר כי הוא וחבריו אמרו לבני המשפחה הפלסטינית כי החרדים כולם - נגד מעשה הרצח: "אמרתי להם שכל החרדים נגד המעשה הזה, הם נגד מעשי רצח ובמיוחד רצח מזעזע כזה. זה לא מייצג את החרדים ולא את הציבור החרדי מפני שכל החרדים נגד".

לדבריו, "הם מבינים את זה שהחרדים כולם לא קשורים למעשה הרצח הזה, אבל הם מאוד כאובים על המקרה, הם לא יכולים להירגע מהסיפור המזעזע הזה".

"קשה לדעת האם זה יוביל לאינתיפאדה אבל בינתיים הרוחות סוערות מאוד", אומר איש הנטורי קרתא בהתייחסו למצב המתוח בבירה. לדבריו המתיחות עודנה קיימת בעקבות כך ש"אין התקדמות רצינית בחקירה ובכל הנושא הזה. יש כמובן התקדמות אבל עדיין אין תוצאות סופיות וכל עוד שהנושא מוטל לא פה ולא שם, אז הרוחות לא רוצות להירגע ולרדת מסדר היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר