ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם המקובל רבי בניהו שמואלי

רה"מ בנימין נתניהו שוחח עם המקובל רבי בניהו שמואל וקיבל ברכה. "בעזרת ה' אנחנו נמשיך לפעול", אמר נתניהו. בימים אלו מורה הרב שמואלי לומר "פיטום הקטורת" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
המקובל רבי בניהו שמואלי וראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

פרסום ראשון: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח אמש (רביעי) עם המקובל רבי בניהו שמואל וקיבל את ברכתו.

אתמול בשעות הצהריים הגיע ראש הממשלה לפיקוד דרום של צה"ל בעיר באר שבע, שם ערך הערכת מצב עם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון והרמטכ"ל בני גנץ.

ל"כיכר השבת" נודע כי דקות קודם שנכנס לישיבת הערכת מצב שוחח ראש הממשלה עם ראש ישיבת 'נהר שלום' המקובל רבי בניהו שמואלי וקיבל את ברכתו.

במהלך השיחה חיזק הרב שמואלי את ראש הממשלה וברך אותו וכן חיזק את ידי אנשי מערכת הביטחון במערכה. "אנחנו מתפללים לשלום חיילי צהל ולהצלחתם במלחמה", אמר לראש הממשלה.

נתניהו אמר לרב: "בעזרת ה' אנחנו נמשיך לפעול".

את השיחה בין השניים תיאם מרדכי חסידים, עוזרו האישי של המקובל הרב בניהו שמואלי.

בתוך כך, הגר"ב שמואלי מוסר בימים אלו שיעורים מיוחדים לשלום תושבי הדרום ולהצלחת כוחות צה"ל הנלחמים בארגוני הטרור ברצועת עזה. במהלך השיעורים מדגיש המקובל הרב שמואלי את החשיבות בקריאת "פיטום הקטורת" ואומר כי "רבי שמעון בר יוחאי אומר כי סגולת הקטורת מסלק מן האדם את המוות ממנו ולא יינזק אותו היום, ינצל מכל דינים קשים וממחלות, מבטל כשפים" וכן מועיל ל: לרפואת החולה, לעשירות, ויינצל מגיהנום ועוד".

אמש, אמר הרב שמואלי בשיעור: "אני מתחנן אליכם תקראו פיטום הקטורת, אין דבר שמועיל יותר מזה", כשהוא מבקש מרבני הקהילות והשכונות שיקפידו בזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר