המקובל רבי בניהו שמואלי חילק "פיטום הקטורת" למען חיילי צה"ל

המקובל רבי בניהו שמואלי החל בחלוקת אלפי יחידות של "פיטום הקטורת" לילדים בתלמודי התורה השונים, וזאת כסגולה למען חיילי צה"ל הלוחמים בעזה. גם ח"כ דרעי התגייס (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
המקובל רבי בניהו שמואלי (צילום: כיכר השבת)

מבצע צוק איתן: מאז סוף השבוע שעבר, אז ניתנה ההוראה לאלפי חיילי צה"ל לחצות את גבול עזה ללחימה פנים מול פנים כנגד מחבלי החמאס, הציבור החרדי התגייס לתפילות ולימוד תורה לשלומם של חיילי צה"ל.

הבוקר (שני), שוחח המקובל רבי בניהו שמואלי, ראש ישיבת המקובלים 'נהר שלום' עם יו"ר ש"ס אריה דרעי וברך את חיילי צה"ל הנלחמים בעזה.

במהלך השיחה אמר הרב שמואלי לדרעי כי יש סגולה גדולה לקרוא "פיטום הקטורת" ו"פרשת התמיד", והציע לחלק לתלמידי תלמודי התורה של רשת מעיין החינוך התורני את פיטום הקטורת ו"פרשת התמיד", דרעי השיב בחיוב להצעה. בשעות הצהריים, החלו לחלק אלפי חוברות לתלמידי תלמודי התורה, שיקראו מידי יום מהחוברת לשלום חיילי צה"ל.

דרעי מקבל את "פיטום הקטורת" ממרדכי חסידים (צילום: כיכר השבת)

הצהריים, במהלך ישיבת סיעת ש"ס הגיע מרדכי חסידים, עוזרו של המקובל הרב שמואלי, והגיש לדרעי דוגמה של החוברת שחולקה לאלפי התלמידים.

בפתח ישיבת הסיעה, התייחס דרעי ללחימה בדרום ואמר כי צה"ל משלם מחיר של "אין ברירה אחרת", דרעי הצהיר שוב כי "אין בימים אלו אופוזיציה וש"ס תומכת בראש הממשלה בנימין נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר