דגל התורה לאברכים: כך תקבלו פטור מצה"ל

לשכה לפניות הציבור של תנועת "דגל התורה" מפרסמת מודעה בה מתבשרים האברכים על קבלת פטור מגיל 23 ומעלה ועל הדרכים בהן הם יכולים לברר על קבלת הפטור (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

הבוקר (שלישי) מתפרסת מודעה קטנה בלוח 'רשות הרבים' של עיתון "יתד נאמן" עליה חתומה הלשכה לפניות הציבור של תנועת "דגל התורה" ובה מתבשרים האברכים על קבלת פטור מגיל 23 ומעלה.

במודעה נכתב: "ברצוננו להעיר בזאת כי לאחרונה מקבלים כל האברכים מגיל 23 ומעלה זימון ללשכת הגיוס לקבלת פטור. משום מה זימונים אלו לעיתים מצויות נמנעים מלהגיע לתיבות הדואר, דבר המונע מרבים לקבל את הפטור ביום שזומנו".

"על כן", מודיעה הלשכה לאברכים, "מצורף בזה מספר טלפון של מיטב, בו אפשר לוודא טלפונית מתי הזימון לקבלת הפטור ולא לפספס אותו".

לדברי עסקנים מדובר בצעד חריג בו מודיעה התנועה לאברכים על האפשרות לקבלת הפטורים זאת בעצם תוך סיוע ועידוד לכך.

גורמים בתנועה מבהירים כי מדובר בסך הכל בשירות חיוני לציבור האברכים. "כיום לאחר החוק החדש מתן הפטור לאברכים בשל גילם ניתן אוטומטית, אולם עליהם להגיע ללשכת הגיוס בכדי לקבל אותו".

"רבים שוכחים או אינם מודעים מחבת סיבות טכניות וכעת כשידעו שניתן לברר זאת בטלפון הדבר יקל עליהם והבעיה תיפתר. מדובר בשירות חיוני לאותם אברכים זאת בכדי שלא לבזבז ולהשחית את זמנם לריק", אומרים הגורמים.

המודעה ב'יתד נאמן', הבוקר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר