בבני תורה מרוצים: זייברט נתן אישור ללשכה חדשה בב"ב

ראש עיריית בני ברק הקצה חדש מיוחד עבור פעילות הלשכה לפניות הציבור של "בני תורה" בעיר, וזכה לחיבוק בביטאון של התנועה: "נסייע לכל הפונים ללא משוא פנים או אפליה" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אנשי בני תורה בבני ברק (צילום: ארכיון כיכר השבת)

מבנה עיריית בני ברק נחשב לקטן יחסית לבנייני עיריות אחרות, ועל כן על כל חדר שמתפנה מתקיים מאבק סמוי בין הסיעות השונות והנציגים הפוליטיים.

מאז הבחירות האחרונות, דרשו בסיעת "בני תורה" הקצאה לחדר מיוחד שישמש אותם כלשכה לפניות הציבור. במהלך החודשים האחרונים הפעילו גורמים שונים בעירייה מסע לחצים על מנת למנוע את הקמתה של הלשכה החדשה ומאחורי הקלעים התנהל מאבק סוער בין הצדדים כשראש העיר אף הוא נמנע מלהכריע בעניין.

יצויין, כי מאחר וחברי המועצה מטעם תנועת בני תורה חיים רוחמקין ומשה מלאכי הינם נציגי האופוזיציה ואינם מכהנים בתפקידי סגנים וכדומה, הרי שמטבע הדברים לא זכו ללשכה אישית בבניין העירייה. בימים האחרונים, החליט זייברט על הקצאתו של חדר מיוחד שישמש את חברי הסיעה האופוזיציונית בכל פעילותם.

בביטאון התנועה, זכה הבוקר (ראשון) ראש העירייה חנוך זייברט למחמאות בעקבות היענותו לבקשה. העיתון מדווח כי "ראש העיריה הרב חנוך זייברט פועל ללא לאות לרווחת התושבים ובימים אלו הודיע לחברי הסיעה על הקצאת חדר לסיעת בני תורה בבנין העיריה עם כל הציוד הנדרש, על מנת שיוכלו לקבל קהל ולבצע את כל הפעילות השוטפת מבנין העירייה".

מבני תורה נמסר כי הם "מבטיחים לסייע בלשכה החדשה לכל הפונים ללא משוא פנים או אפליה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר