מיאמי: בעקבות רצח הרב - חברי הקהילה יאבטחו את השכונה

לאחר רצח הרב יוסף רקסין, שנרצח בזמן שהיה בדרכו לבית הכנסת במיאמי ביץ', אומרים אנשי הקהילה היהודית ל'כיכר השבת' כי בכוונתם לאבטח בעצמם את השכונה (חדשות, חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הרצח (צילום מסך)

ימים אחרי מותו של הרב יוסף רקסין ז"ל (60), שנרצח בשבת בבוקר בזמן שהיה בדרכו לבית הכנסת במיאמי ביץ', הקהילה היהודית במקום מסרבת להאמין כי הוא איננו. לדבריהם, אחרי הלוויה הם החלו להבין כמה חמור המצב הביטחוני האישי של התושבים.

בשל כך, חבר בקהילה היהודית אמר ל"כיכר השבת" כי בכוונתם להגן בעצמם על ביטחון התושבים. "אנחנו לא רוצים להתעורר לעוד יום אבל. אנחנו רוצים למנוע את הרצח הבא ולכן כמה מאיתנו שהם יוצאי צבא פשוט יחלו לאבטח את השכונה" אמר.

לדבריו, "המשטרה המקומית לא עושה מספיק בכדי להגן עלינו. אם זה המצב אז לא נותר לנו ברירה אלא לחפש ביטחון בעצמנו. אנחנו מקווים שיהיה שיתוף פעולה מצד המשטרה ואולי כך נמנע יחד את האסון הבא".

"אנחנו בטוחים כי הרצח היה על רקע לאומני", הוא אומר. "אין סיבה אחרת שבגינה הוא נרצח. אנחנו מחפשים סיבות ולא מוצאים. אני לא מאמין שהוא נרצח בגלל שוד ואני עדיין בטוח שזה היה על רקע לאומני ואנחנו מקווים שהסיבה האמתית תתברר מהר ככל האפשר".

אתמול דווח ב"כיכר השבת" כי בקהילה היהודית מציעים פרס בסך 50 אלף דולר למי שיביא מידע שיוביל ללכידת רוצחי הרב.

הרצח המזעזע התרחש בשעה 09:00 בבוקר, כאשר הרב הלך לבית-הכנסת ושני אלמונים ניגשו אליו וירו בו. דקות אחדות לאחר האירוע, הוטס הרב לבית החולים 'ג'קסון ממוריאל', שם הועבר למרכז הטראומה, אך לאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

לפי הדיווח בתקשורת המקומית, שני הרוצחים נמלטו מהזירה באמצעות אופניים ובאופן רגלי, אך המשטרה טרם הצליחה לעלות על עקבותיהם וכי למשטרה אין עדיין תיאור מדויק שלהם או רקע ברור למעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר