רצח הרב רקסין: המשטרה מתקרבת לרוצחים

יותר משבוע לאחר רצח הרב יוסף רקסין ז"ל, בעת שהיה בדרכו לבית הכנסת במיאמי ביץ', המשטרה המקומית מודיעה כי יש בידה קצה חוט לרוצחים בשל מצלמות האבטחה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הרצח (צילומסך)

מתקרבים לרוצחים: יותר משבוע לאחר רצח הרב יוסף רקסין ז"ל (60), שנרצח בזמן שהיה בדרכו לבית הכנסת במיאמי ביץ', משטרת מיאמי מודיעה כי יש בידה קצה חוט אודות הרוצחים, זאת לאחר שבמהלך החקירה הצליחו החוקרים לעלות על עקבותיו באמצעות מצלמות אבטחה.

לפי המשטרה, בתיעוד שהגיע לידם נראה בעל רכב שהיה בזירה בזמן הרצח, וכי הוא נחקר בתחנת המשטרה המקומית ולפי המידע אותו מסר, ייתכן והמידע יסייע להם באיתור הרוצח.

הודעת המשטרה מגיעה לאחר ביקורת נוקבת מצד חברי הקהילה היהודית בארץ ובעולם לאחר שבכל הודעותיה הכחישה המשטרה כי מדובר ברצח אנטישמי וכי עד כה לא היה בידם קצה חוט באשר לסיבת הרצח ומי ביצע את המעשה הנתעב.

רגע אחרי הרצח טענה דוברת המשטרה המקומית כי אין כל סימנים המעידים על-כך שהרב נרצח על רקע אירוע אנטישמי וטענה כי מדובר ברצח על רקע שוד שהסתבך.

הליגה למניעת השמצה העוקבת אחר מקרי אנטישמיות, פרסמה הודעה ולפיה "אין ראיות שהתקיפה והרצח של הרב נבעו ממניע אנטישמי".

"אנחנו בטוחים כי הרצח היה על רקע לאומני", אמר חבר בקהילה היהודית, בשיחה עם "כיכר השבת". לדבריו, "אין סיבה אחרת שבגינה הוא נרצח. אנחנו מחפשים סיבות ולא מוצאים. אני לא מאמין שהוא נרצח בגלל שוד ואני עדיין בטוח שזה היה על רקע לאומני ואנחנו מקווים שהסיבה האמתית תתברר מהר ככל האפשר".

הרצח המזעזע התרחש בשעה 09:00 בבוקר, בשבת שעברה, כאשר הרב הלך לבית-הכנסת ושני אלמונים ניגשו אליו וירו בו. דקות אחדות לאחר האירוע, הוטס הרב לבית החולים 'ג'קסון ממוריאל', שם הועבר למרכז הטראומה, אך לאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

לפי הדיווח בתקשורת המקומית, שני הרוצחים נמלטו מהזירה באמצעות אופניים ובאופן רגלי, אך המשטרה טרם הצליחה לעלות על עקבותיהם וכי למשטרה אין עדיין תיאור מדויק שלהם או רקע ברור למעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר