טרור בחוסאן: קבלן חרדי מביתר עילית נפצע ונשדד

קבלן חרדי, תושב ביתר עילית, נכנס בצהריים לכפר חוסאן הפלסטיני הסמוך לעירו, שם מספר פלסטינים שדדוממנו אלפי שקלים ותקפו אותו באלימות עד זוב דם. מצבו קל עד בינוני (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הטרור מכה שוב: קבלן חרדי, תושב ביתר עילית, נכנס בצהריים (שלישי) לכפר חוסאן הפלסטיני הסמוך לעירו, שם מספר פלסטינים שדדו ממנו אלפי שקלים ותקפו אותו באלימות עד זוב דם.

כוחות צה"ל חילצו אותו מהכפר והוא הועבר לטיפול ראשוני לידי כוחות ההצלה כשמצבו מוגדר קל עד בינוני.

גיא עקריב, מנהל המוקד העירוני בביתר עילית, סיפר ל"כיכר השבת" על שאירע: "הוא היה אמור להיפגש עם שני פועלים או עם בעל עסק לצורך רכישת מוצרי בנייה, ובמהלך שהותו הוא הותקף והפורעים הוציאו אותו מרכבו ושדדו אותו בסכום של אלפי שקלים. הוא מפונה במצב קל עד בינוני לבית החולים".

מנהל המוקד העירוני אומר כי המצב באזור סבוך וקשה וכי למרות אזהרות חוזרות ונשנות התושבים נכנסים לכפרים הסמוכים לביתר ומסכנים את חייהם.

"הגזרה חמה", אומר עקריב, "אנחנו מבקשים כל הזמן שלא להיכנס לכפר. המצב רגיש מאוד ומשום מה אנשים לא שומעים להוראות והמקרים האלה חוזרים על עצמם".

"האירועים האלה יכולים להסתיים באסון", הוא מזהיר, "למזלנו אחד הפועלים הפלסטינים התקשר אלינו וסיפר לנו כי תושב ביתר הותקף ומיד הגענו למקום יחד עם כוחות מד"א והצלה וחילצנו אותו מהר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר