הדאגה לאהרון סופר

הורי הנעדר מדברים: "ניתן כסף למי שיסייע לנו לאתרו"

הוריו של תלמיד הישיבה אהרון סופר, פרסמו מסר וידאו מוקלט לציבור, ובו הבטיחו להעניק פרס כספי למי שימסור מידע שיסייע באיתורו. אמו של סופר: "אני ממש מבקשת ומתחננת, אם מישהו שמע על אהרון או ראה כל דבר קטן שיפנה למשטרה". האב: המשטרה בודקת את כל האפשרויות, מודים לכל המסייעים" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הוריו של סופר מדברים (צילום: מתוך הסרטון ששחררו ההורים)

הדאגה לגורלו של אהרון סופר: הורי תלמיד הישיבה הנעדר אהרון סופר, פרסמו בשעות האחרונות (שלישי) מסר וידאו מוקלט לאזרחים השותפים בחיפושים אחר בנם, ובו הם מודים על פעילותם ואף מציעים פרס כספי למי שיביא מידע שיסייע באיתורו.

"זה זמן קצת קשה בשבילי לדבר כרגע" אומרת למצלמה הגברת סופר, ומוסיפה: "אבל אני אשתדל לדבר, אני רוצה להודות לכולם על כל העזרה, אני מבקשת וממש מתחננת, אם מישהו שמע על אהרון או ראה כל דבר קטן, בבקשה מיד תתקשרו למשטרה להודיע".

אהרון סופר, נעדר מאז יום שישי

אביו של סופר אמר במסר המוקלט: "הבן שלנו אהרון יצא להליכה ביער ירושלים ביום שישי 22 לאוגוסט, ונראה לאחרונה בשעה 12 בצהריים באזור יד ושם".

"המשטרה חוקרת עם כל האמצעים שלה ובודקת את כל הכיוונים האפשריים. אנחנו רוצים להודות לשגרירות האמריקאית ולקונסולה, ל-FBI, למשטרת ישראל ולזק"א על כל הניסיונות שלהם למצוא את הבן היקר שלנו אהרן".

בקטע המוקלט, אמרו ההורים כי הם מציעים פרס כספי גדול למי שימסור מידע שיסייע באיתורו של אהרון סופר: "אנחנו מציעים פרס כספי של 100,000 שקלים לכל מי שיצליח לעזור לנו למצוא את אהרון" אמרו.

הוריו של אהרון סופר (מתוך הסרטון)

כזכור, אהרון סופר טייל ביום שישי האחרון ביער ירושלים עם חברו, אך כשהגיעו למקום מדרון, חברו סירב לרדת יחד אתו והודיע לו כי יפגוש אותו בצד השני.

השניים נפרדו ומאז נעלמו עקבותיו של סופר. חברו, חשב תחילה כי הוא פנה לישיבה ומשלא מצא אותו שם, הודיע על היעלמותו ומאז ערב שבת מתנהלים אחריו חיפושים בסיוע מאות מתנדבים וגורמי הביטחון.

החיפושים אחר אהרון סופר, הבוקר (צילום: שלומי כהן)

תיאורו על פי המשטרה: מבנה גוף צנום, גובהו 1.75 מ׳, זקן ג'ינג'י קצוץ, מרכיב משקפיים. לובש מכנסיים שחורים, חולצה לבנה וכיפה שחורה.

במשטרה מבקשים מכל היודע דבר על מקום הימצאו או יכול לסייע באיתורו, להתקשר למשטרת ירושלים בטלפון 02-5391520, או למוקדי 100 בתחנות המשטרה ברחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר