בולם את אלי ישי

דרעי בהוראה לח"כי ש"ס: אין להתראיין בשם התנועה

יו"ר ש"ס אריה דרעי הורה לחברי הכנסת של המפלגה שלא להתראיין בנושאים מהותיים ולא לדבר בשם התנועה בתקשורת • ח"כ בש"ס: "נאמר לנו כי זו הוראה של נשיא המועצת חכם שלום כהן והגאון הרב שמעון בעדני" • הרקע להוראה: ההודעות של אלי ישי נגד כניסה אפשרית לממשלה • פרסום ראשון (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
איסור גורף. דרעי וישי (צילום ארכיון: פלאש 90)

פרסום ראשון - דרמה בש"ס: חברי הכנסת של תנועת ש"ס קיבלו הבוקר (רביעי) הוראה מיו"ר התנועה, אריה דרעי, שלא להתראיין מכאן ואילך בתקשורת בנושאים מהותיים הקשורים לתנועת ש"ס.

ל"כיכר השבת" נודע כי בעקבות הודעות שיצאו בימים האחרונים על-ידי ח"כים בתנועה, וחלקם גרמו נזק לתנועת ש"ס, הוציא הבוקר יו"ר ש"ס דרעי הוראה לחברי הכנסת מהתנועה שלא להתראיין בנושאים מהותיים ולדבר בשם תנועת ש"ס בתקשורת.

אחד מחברי הכנסת בש"ס סיפר ל"כיכר השבת" כי "קבלנו את ההוראה מדרעי, זה אחרי כמה הודעות שהיו בעייתיות, זה מבלבל את הציבור כשח"כ אחד אומר דבר אחד והח"כ השני מוציא בדיוק הודעה הפוכה, זה נזק ציבורי".

לדבריו: "בהוראה שקיבלנו נאמר כי מדובר בהוראה של נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן והגאון הרב שמעון בעדני, זה הוראה שלהם - כך אמרו לנו".

"עוד נאמר לנו", מספר חבר הכנסת כי "מדובר בדיוק כמו בהוראה של מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל שבחייו אסר עלינו להתראיין סתם ככה, הרב היה אומר לנו 'דבר אחד יש בדור' ואז זה היה אלי ישי, כעת יש יו"ר חדש-ישן".

ככל הנראה, ההודעות שגרמו לדרעי להוציא את ההוראה החדשה הן הודעות של היו"ר לשעבר ח"כ אלי ישי שיצאו בימים האחרונים נגד כניסת לממשלה.

"ש"ס לא תהיה חבל ההצלה של הקואליציה המקרטעת הזו", הודיע הבוקר אלי ישי, "הקואליציה הזו הוקמה בחטא וסופה כבר נראה באופק".

ישי הוסיף ואמר בהודעתו כי "ש"ס תעמוד מנגד כאלטרנטיבה אחראית גם ובעיקר בימים הקרובים כאשר גזירות הממשלה לקיצוץ, באמתלה של נגזרות מהמבצע, יבקשו לפגוע קודם בחלשים ובנזקקים".

במוצאי השבת האחרונה כתב אלי ישי בעמוד הפייסבוק שלו כי "ש"ס תגבה את נתניהו ותעניק לו רשת ביטחון מספסלי האופוזיציה. הדיבורים על כניסת ש"ס לקואליציה אינם על הפרק".

אלי ישי הוסיף וכתב: "הדיבורים על כניסת ש"ס לקואליציה אינם על הפרק, אינם עולים בקנה אחד ואף סותרים את תפיסת תנועת ש"ס מראשית היווסדה וזאת לאור פעילותה של הקואליציה מיום היווסדה".

ההודעות הללו עומדות בניגוד מוחלט לדעה הרווחת במערכת הפוליטית כי דרעי מעוניין להיכנס לממשלה במידה והדבר יתאפשר וכפי שהוא עצמו רמז בראיונות עמו בכלי התקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר