בגלל חוסר מקום: בית ספר "בית ישראל" בירושלים - מושבת

הורי תלמידות בית הספר 'בית ישראל' בירושלים הודיעו כי אינם פותחים את שנת הלימודים במחאה על המחסור מקום והחלטת העירייה להעביר חלק מהכיתות למתנ"ס מקומי (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: הדס פרוש - פלאש 90)

הורי תלמידות בית הספר "בית ישראל" לבנות בירושלים הודיעו כי אינם פותחים הבוקר (שני) את שנת הלימודים במחאה על חוסר מקום והחלטת העירייה להעביר חלק מהכיתות למתנ"ס מקומי, מה שכמובן אינו מקובל על ההורים.

במכתבי המחאה כותבים ההורים: "אנו הורי התלמידות מתנגדים בנחרצות לתוכנית העתקת מקום הלימודים של בנותינו אל מחוץ לכותלי בית הספר ולשליחתן למקום חילופי".

ההורים מציינים כי יש בכך מספר בעיות עקרוניות. הראשונה שבהן הינה העובדה שהמתנ"ס מהווה מקום מסוכן לילדות מאחר ואינו סגור בפני טיפוסים שאינם רצויים העלולים לסכן את הבנות. בנוסף, הם טוענים כי הכבישים המובילים מאזורי המגורים של התלמידות אל המתנ"ס הינם כבישים סואנים והדבר מהווה סיכון נוסף.

כמו כן טוענים ההורים כי מבחינה כלכלית, הרחקת חלק מהבנות מהלימודים בשאר הכיתות, תאלץ הורים רבים להצטרף למערך ההסעות היקר מה שלא יידרש באם תשארנה ללמוד במבנה בית הספר.

ההורים גם מוסיפים טענות נוספות על סכנות רוחניות שיעמדו בפני הבנות ולפיכך דורשים מהעירייה למצוא פתרון חילופי כדוגמת הצבת מבנים ניידים על גג בית הספר או בשטח הסמוך לו.

לדבריהם, מכיוון שההצעות הללו נתקלות בסירוב של העירייה מטעמים כלכליים ומקומיים הרי שהם מודיעים על השבתת הלימודים עד אשר יימצא פתרון שיהיה לשביעות רצוננו.

"לא נשלח את הבנות למקום אשר הוא לא לרוחנו מכל הבחינות שהזכרנו", מבהירים ההורים בנחרצות.

מהעירייה נמסר בתגובה כי "עיריית ירושלים ערה לצורכי בית הספר ופעלה באמצעות אגף מנהל חינוך חרדי לפתרון נאות למען התלמידות".

"אין כל מניעה לפתיחת שנת הלימודים במקום", מבהירים בעירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר