נס? הגאון ר' יעקב אדלשטיין הורה לבקש ברכה מנצולת שואה ומעוכבי השידוך נושעו

נמצאה נוסחה סודית שמושיעה מעוכבי שידוך? הגאון רבי יעקב אדלשטיין הורה למעוכבים לבקש ברכה מניצולי שואה, ואכן, ארבעה מעוכבי שידוך זכו בזיווג הגון. נס או טבע? (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הגאון רבי יעקב אדלשטיין (צילום: שלומי כהן)

כוחה של ברכת ניצולת שואה: תוך ארוך משתרך מדי יום במעלה מדרגות ביתו של הגאון רבי יעקב אדלשטיין המשמש מזה כשישים שנה כרבה של רמת השרון וכרב שכונת "נאות יוסף" בבני ברק, ובין הפוקדים ניתן למצוא בעיקר מעוכבי שידוך המגיעים לביתו בגלל היותו ידוע כמי שברכותיו ועצותיו בנושאים אלו מחוללות שינוי לטובה.

בשבועות האחרונים הגיעו אל ביתו ארבעה מעוכבי שידוך, בהם תלמידות סמינר ותלמידי ישיבה, שרצו לקבל עצה וברכה לשידוך. לאחר דין ודברים ציווה עליהם הרב כך: במידה והם רוצים להקים בית נאמן בישראל במהרה, עליהם לחפש ניצול או ניצולת שואה ולבקש מהם ברכה לזיווג.

אותם אלו חיפשו ומצאו אישה - ניצולת שואה, בשנות ה-80 לחייה, ומתגוררת בעיר בני ברק. בשעת צהרים מוקדמת דפקו הם בביתה של האישה, שהם אינם מכירים ובפיהם בקשתו של הרב אדלשטיין.

"אני לא צדיקה ולא רבנית", השיבה להם האישה המופתעת. אחרי הפצרות נאותה האישה לברכם תוך שהיא אומרת "בזכות עצמי הברכה לא תתקבל אבל אם זה בזכות השואה, אז אני מוכנה לברך".

ימים אחדים אחרי ברכתה, הקבוצה כולה התארסו בשעה טובה במזל טוב. השבוע שניים מהם שבו אל ביתה של ניצולת השואה ובפיהם הצלחת ברכתה והזמנתה לשמחת האירוסין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר