שוב הפגנה בעיריית אלעד: האם המוסד אשם במצוקה?

עשרות תלמידות מבי"ס 'אהל חיה' באלעד הפגינו עם הוריהם מול לשכת ראש העיר, אך ממידע שהגיע ל"כיכר השבת" עולה החשד כי האשמה מוטלת על הנהלת המוסד (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(מתוך דף הפייסבוק "צעירי ש"ס אלעד")

עשרות תלמידות מבית הספר 'אהל חיה' והוריהם הפגינו היום (חמישי) בלשכת ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, בטענה כי אין להם היכן ללמוד. המפגינות אחזו שלטי מחאה ואבותיהם ערכו מניין תפילה לאמירת תהילים.

מתברר כי ייתכן ומנהלי המוסד עצמו נהגו שלא באחריות והביאו על עצמם את העובדה שעשרות התלמידות נשארו ללמוד ברחוב.

ממידע שהגיע לידי "כיכר השבת" עולה כי עיריית אלעד העמידה לרשות המוסד כיתת לימוד אך ההנהלה בחרה לעשות בו שימוש לחדר מורות ובשל כך אין לאותן תלמידות היכן ללמוד.

בעיריית אלעד הציגו את גרסתם מה הבטיח ראש העיר להנהלת המוסד ומה הם עשו עם מה שקיבלו. "העירייה העמידה לרשות המוסד כיתה עבור אותם תלמידים, הובטח למוסד מבנה נוסף לאחר החגים. לצערנו, בחרה ההנהלה להשתמש בכיתה שהיתה ברשותה לצרכים אחרים, ולכן הכיתה לא התאכלסה במבנה שהועמד לרשותה".

"אנו ממליצים לוועד ההורים לבדוק היטב מדוע הנהלת המוסד מתחבאת מאחוריו. הסיבה היא משום שההנהלה יודעת היטב שהסיכום הוא שהמוסד גדל השנה בכיתה אחת וקיבל כיתה אחת, ובנוסף סוכם על מחווה של תוספת עוד חדר ספח בעוד חודשיים", הוסיפו בעירייה.

גורם בעירייה אמר ל"כיכר השבת" כי "על פי הסיכומים שהגיעו עם ההנהלה יחד עם ראש העיר וסגנו, הוחלט כי לאור הגידול בכיתה אחת, יקבל המוסד כיתה אחת בשלב זה, וחדר ספח נוסף יתקבל בשבועות הקרובים, עם פינוי מוסדות לצורך בינוי, בצורה שתפנה כיתה נוספת עבור 'אהל חיה'".

"אבל באופן מוזר, וחסר אחריות, בחרה ההנהלה לזרוק את התלמידות החוצה, כדי לנסות לסחוט את העירייה. מדובר כאן במעשה חוצפה שלא היה כדוגמתו. הנהלת בית הספר משתמשת בתלמידות כדי ליצור מנוף לחץ על העירייה. זה מעשה חסר אחריות מצד אחד, אך לא פחות מזה, גם חוצפה וחוסר עמידה באחריות", מוסיף הגורם.

"חשוב לדעת כי צורת ההתנהלות הזו היתה זרה לתושבים, ולכן הם בחרו לשנות זאת, ולבחור בעשיה נכונה והוגנת", אומר הגורם ומבהיר כי "העירייה לא תיכנע לניסיונות הסחיטה הללו, וההנהלה תלמד לעמוד בסיכומים ולא להשתמש בתלמידות המוסד בצורה צינית וחמורה".

בוועד ההורים אומרים בתגובה ל"כיכר השבת" כי "הסיכומים שמציג גורם בעירייה הם לא נכונים ואם הם נכונים אז שיגבו אותם במסמך".

לדבריהם, "השבוע התקיימה אסיפת הורים אליה הוזמנו ההורים בלבד וראש העיר וסגנו קריספל הגיעו למקום למרות שלא הוזמנו הכריחו אותנו להכניסם להשתתף בערב ודרשו בכוח שיתנו להם לדבר. ואני שואל באיזה רשות ראש העיר נכנס ללא שהוזמן ומי שמתנהג כך הוא האחרון שיכול לטעון טענות כנגד הנהלת המוסד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר