ירושלים: חשמל חשוף וריקבון בגן ילדים

הורים לילדים הלומדים בגן בשכונת בית וגן בירושלים, קובלים נגד העירייה שהקצתה גן שאינו ראוי לשהות בני אדם. "מצאנו חשמל חשוף וריקבון", מספרת אחת האימהות (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חשמל חשוף וריקבון (צילום: באדיבת המצלם)

הורים חרדים לילדים הלומדים בגן העירוני ברחוב מינצברג בשכונת בית וגן בירושלים, מקיימים מחאה כנגד עיריית ירושלים, שלדבריהם הקצו גן לילדיהם בדירת מגורים שאפילו אינה מתאימה לאכלוס זוג צעיר.

אחת האימהות, קובלת על-כך בשיחה עם "כיכר השבת": "מתחילת החודש קיבלנו גן בדירת מגורים. הדירה נמצאת בתנאים לא תנאים ואחרי לחץ מאסיבי הדירה נראית יותר טוב".

"כשאני באתי למקום ראיתי חשמל חשוף וקירות במצב ריקבון. השירותים מקולקלים. אין גינה המתאימה לילדים", היא מספרת.

לדבריה "למרות מה שקרה שם הגננות קיבלו אזהרה שאסור להם להתלונן", ולכן היא פנתה במקומם, "פניתי כמה פעמים ללשכת ראש העיר אך אף אחד לא טרח לענות לי תשובה רשמית. אף אחד לא חזר אלי".

"זה לא נורמלי שהחופש הזה מספיק ארוך ועבדנו כאן כל הזמן ומתחילת שנת הלימודים אנחנו צריכים כל היום להתעסק בזה שיעשו לנו גן שאפילו לא ראוי למקום אדם. התלמידים כולם זכו לקבלת פנים לא טובה", היא אומרת ובליבה כעס.

"למה הילד שלי צריך לקבל קבלת פנים כזו בשונה מחצי מדינה שכל התלמידים התקבלו בפרחים. הילד שלי נכנס לתוך דירה מסריחה ואני צריכה להגיד 'שלום מתוקי, זה הגן שלך'. איזו הרגשה רעה זו. אני משלמת מיסים וארנונה. אני פונה ללשכת ראש העיר פעם אחר פעם ואני אפילו לא זוכה לתגובה. למה אני צריך לעשות העבודה ולא העירייה?", היא קובלת לסיום.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי "מדובר בגן ילדים שמופעל באמצעות גוף פרטי ובאחריותו. הגן היה בשלבי התארגנות לפתיחת שנת לימודים והוסדר לשימוש נאות בימים שלאחר מכן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר