עצרת השנה למרן הרב עובדיה: מוצאי צום גדליה באצטדיון "הארנה"

בש"ס חתמו עם אצטדיון 'הארנה' בירושלים, המכיל 11 אלף מקומות, על קיום "עצרת השנה" לפטירת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, במוצאי צום גדליה, בשעה 21:00 בערב. הפרטים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרבנים בעצרת בבנייני האומה (צילום: פלאש 90)

שנה לפטירת פוסק הדור: לאחר הכישלון ב"עצרת המאות" במלאות 11 חודש לפטירת מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל בבנייני האומה בירושלים, בש"ס עמלים על עצרת במלאות השנה שתערך באצטדיון 'הארנה' בירושלים.

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים האחרונים חתמו בש"ס על השכרת האצטדיון לאירוע השנה לפטירת הגר"ע יוסף.

האירוע המרכזי יתקיים ביום ראשון שלאחר ראש השנה, במוצאי צום גדליה, ויחל בשעה 21:00.

כחלק מהפקת הלקחים מהכישלון בבנייני האומה החליטו המארגנים לקבוע את העצרת ביום בו לא תהיה בעיה לתלמידי הישיבות להשתתף בכנס וזאת בשל הצום, כך שבישיבות אין סדרי לימוד בשעות האלו.

האצטדיון מכיל 11,000 מקומות ובש"ס מקווים למלא את האצטדיון בגברים ונשים.

על פי ההערכות, בש"ס יצליחו למלא את האירוע וזאת לאחר שארגון "אל המעיין" בראשות הרב משה אילוז מתכוון להוציא אוטובוסים מכל רחבי הארץ להשתתפות בעצרת, צעד שנמנע בעצרת בבנייני האומה בשל תחושת המארגנים שהאירוע יהיה מלא בירושלמים, הערכה שהובילה לכישלון.

הרבנים המרכזיים שישתתפו בעצרת יהיו נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן, ונשיא בתי הדין הרבנים הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף כמו גם יתר בניו של מרן זצ"ל, חברי מועצת חכמי התורה של התנועה, רבנים, ראשי ישיבות ודיינים.

בתוך כך נודע ל"כיכר השבת" כי בימים אלו עמלים בש"ס על אירוע נוסף, עלייה לרגל בחג הסוכות. על פי המתוכנן האירוע יתקיים בחול המועד באצטדיון טדי בירושלים ובש"ס מקווים למלא גם אותו ולהציג אחדות סביב הנהגת ש"ס החדשה.

קיום האירוע, מציינים גורמים בש"ס, יהיה תלוי בהצלחת האירוע באצטדיון 'הארנה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר