משה אבוטבול: "לשופט בשר ודם אפשר לספר 'בובה מייסעס'"

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול נשא שיחת מוסר בפני תלמידים בעיר. וסיפר לצעירים על מאמץ העירייה במאבק האחרון: "אצל שופט בשר ודם אתה יכול לספר "בובה מסייע'ס" (צפו)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל / פלאש 90. וידאו: יעקב לדרמן)

לאחר הניצחון החרדי בבית שמש, ראש העיר משה אבוטבול יצא היום (שני) לסיור בבתי ספר שקיבלו מבנים חדשים בתחילת השנה. אבוטבול נפגש עם תלמידים ותלמידות ועם מנהלי ומנהלות בתי הספר. כשהגיע לבית כנסת של תלמוד תורה "אביעזרי", נשא אבוטבול מספר מילים בפני התלמידים, זאת לקראת הימים הנוראים.

אבוטבול סיפר לילדים עד כמה העירייה התכוננה לדיונים בבית המשפט: "אני רוצה להגיד לכם שלפני בית המשפט ישבנו יחד עם עורכי הדין ודנו במה נגיד אם השופט ישאל את זה או מה נגיד אם ישאל שאלות אחרות. אנחנו ידענו שיהיה לנו הפסד גדול או רווח גדול".

אבוטבול הוסיף: "כל כך התאמצנו בשביל להצליח, והקב"ה עשה סייעתא דשמייא וברוך ה' הצלחנו. לכן אנחנו צריכים להתכונן ליום הדין - לעשות תפילה, תשובה וצדקה".

"אם אצל שופט בשר ודם כל כך התכוננו וישבנו כמעט עד ארבע בבוקר בשביל לדעת מה נענה לשופט. אז אם אצל שופט בשר ודם עשינו כל כל הכנות, אז אצל הקב"ה ודאי" אמר אבוטבול.

"אצל שופט בשר ודם אתה יכול לספר לו סיפורים ו"בובה מסייעס", אולי הוא מבין בזה אולי לא מבין. אולי הוא לא מכיר איפה בית שמש, איפה הכיתות, איפה השפות ואיפה התרבויות השופט לא בדיוק מכיר, אז אצל הקב"ה שיודע הכל שם אנחנו צריכים לעשות עבודה אמתית והכנות - תשובה תפילה צדקה מעבירין את רוע הגזירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר