תיעוד: הנשיא ראובן ריבלין ניחם את מרן הגר"ח קנייבסקי

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע לנחם את מרן הגר"ש קנייבסקי, וגילה כי בית הנשיא יקפיד על שמיטה כהוראת החזו"א בגינות השונות. כתב "כיכר השבת" התלווה לניחום ותיעד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן)

בשעות הערב (חמישי) הגיע נשיא המדינה ראובן (רובי) רבלין לביקור מיוחד של ניחום אבלים אצל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי. הנשיא הגיע יחד עם מקורבו מ"מ ראש עיריית ביתר הר' יצחק רביץ, ותחת אבטחה כבדה נכנס מכניסה צדדית אל הבית ברחוב רשב"ם 23.

בכניסה, אמר הנשיא בהתרגשות שהבית מזכיר לו כיצד היה נראה ביתו של הגאון מוילנא. לאחר שהציגו בפני מרן את הנשיא, סיפר רבלין באריכות למרן שר התורה כי הוא נצר למשפחת ריבלין שעלתה מליטא והינו נין ונכד לשושלת רבנים מפוארת.

הנשיא הזכיר שלאמו גם היה ארגון מיוחד לעזר ליולדות, כפי ששמע שהיה גם לרבנית המנוחה חנה שטיינמן ע"ה וסיפר כי שמע רבות על מעלותיה התרומיות.

לסיום, סיפר יו''ר דגל התורה בביתר הרב רביץ למרן הגר"ח כי הנשיא ריבלין הודיע שלקראת שנת השמיטה הוא מבקש שכל הגינות בבית הנשיא יהיו תחת פיקוח הלכתי ושהבית "ישמור שמיטה" וכן שרב מיוחד נשלח לבדיקת כל גינות הבית והחל משנת השמיטה הקרובה הכל יפוקח על פי שיטתו של מרן החזון איש זצ"ל.

כתב כיכר השבת התלווה אל הביקור ותיעד אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות