מודעות באלעד: מכתב של ברק צברי לישראל פרוש

סגן ראש העיר אלעד ברק צברי פרסם ברחובות העיר מכתב לראש העיר ישראל פרוש, תחת הכותרת "אמת מארץ תצמח" בו הוא מביא את מצוקות התושבים בעניין הארנונה (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פרוש וצברי באחד העימותים ביניהם (צילום: באדיבות המצלם)

תושבי העיר החרדית אלעד שרגילים למאבקים שונים בתוך העירייה, הופתעו לגלות כי המאבק שעיקרו בבניין העירייה - גלש גם לחוצות העיר. במודעות שנתלו ברחבי העיר על-ידי סגן ראש העיר, ברק צברי, נכתבו תלונותיהן של התושבים בגין חיוב הארנונה.

במכתב שכותרתו "אמת מארץ תיצמח", הסבירו סגן ראש העיר ומחזיק תיק הארנונה, ברק צברי וחבר העירייה ומחזיק הביטחון, יובל גיאת, העומדים מאחורי המודעה כי "לא יכולנו שלא לצאת במודעה זו לאחר עשרות פניות של תושבים הנאנקים תחת נטל הארנונה".

במכתב שמיועד לראש העיר, כתב סגנו ברק צברי: |בימים האחרונים אני מקבל עשרות טלפונים מתושבים הקובלים על כך שבדיוק בימים אלו נעשו עיקולים בחשבונות הבנק. מדובר בתושבים הנאנקים גם כך תחת עול הפרנסה".

לדבריו, "לרוב מדובר בחייבים אשר ההנחה הוגשה אך לא נסרקה לתוך המערכת (האחריות כלפי הגורמים מטעם לשכת ראש העיר אשר השאירו את רוב הבקשות אצלם והגישו לאחר הזמן), ויש לציין שחייבם אלו אושרה להם ההנחה בשנים עברו".

בעקבות כך דורש סגן ראש העיר: "אבקש לשבת עם חברת הגבייה ולהסיר את העיקולים לפחות עד לאחר החגים, על מנת להפחית את תחושת המועקה ובמיוחד בתקופת החגים". כמו כן דורש הוא "לקיים דיון עם ראשי הסיעות בבהילות על מנת שתקלה זו לא תישנה שוב".

"כך היה נהוג כל הקדנציות ואין סיבה לנהוג כעת אחרת, מה גם שהבקשות התקבלו מבלי ליידע אותם כי יתבקשו לשלם את החוב במלואו ולכן לא שעו להודעות הדרישה והמתינו לתשובה בנוגע להנחה", כתב הוא לסיום.

מעיריית אלעד נמסר לכיכר השבת: "אנו מסרבים לקחת חלק ב'חגיגת' המחלוקת חסרת התוכן של צברי בה אתם משום מה בוחרים פעם אחר פעם כן לקחת חלק".

המכתב שפורסם ברחובות העיר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר