י-ם: עובדי אגף חינוך חרדי זועמים

כובדי אגף החינוך החרדי בירושלים זועמים בעקבות כוונת העירייה לערוך יום עיון משותף יחד עם עובדי האגף החילוני: "לא כולן יתלבשו בלבוש הולם ואנחנו לא רוצים להיכשל" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ראש עיריית ירושלים ניר ברקת (צילום: פלאש 90)

שוב לא שקט באגף לחינוך חרדי בבירה: עובדי האגף כולם קיבלו בימים האחרונים הזמנה להשתתף ביום עיון שייערך בעוד במספר ימים, אלא שהיום הזה שלכאורה אמורה היה לעזור לעובדים ולעבור ללא כל תקלות, מעורר סערה רבה בקרב עובדי האגף החרדים.

העובדים קובלים על שהאירוע אמור להתקיים יחד עם עובדי האגף החילוני, זאת בניגוד לנהוג בשנים שעברו שבהם נערכו אירועים נפרדים לשני הצדדים.

העובדים אמרו ל"כיכר השבת" כי הם ישקלו כיצד להגיב וכי "כרגע כבר ברור שמרבית מהעובדים לא מתכוונים להשתתף" עוד ציינו כי "אין זו הפעם הראשונה שבכירים בעירייה מנסים להכיל את האגף לחינוך חרדי כחלק ממינהל החינוך הכללי בעירייה ובכך מעקרים את מהות ושורש הייחודיות של האגף".

אחד העובדים אמר כי הבעיה שלהם היא לא העובדים עצמם אלא עניין הצניעות. "שלא תבינו לא נכון, אין לנו התנגדות או כל דבר רע כנגד עובדי האגף החילוני, ההפך, אנחנו בקשר ידידותי טוב. אך אנחנו חושבים שמן הראוי שיערכו לנו אירוע בנפרד. לא כולן שם יתלבשו בלבוש הולם ואנחנו לא רוצים להיכשל".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "יום העיון לכלל עובדי מינהל החינוך, מתקיים במתכונת זהה כבכל השנים האחרונות. לעובדי מנח"ח מוגשת ארוחה בכשרות מהדרין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר