ההסתה של ילדי בית שמש החילונים: "לא רוצים דוסים"

האופוזיציה החילונית בבית שמש מתקשה להשלים עם התבוסה ושבה להפגין בדרישה לחלוקת העיר. בהפגנה שערכו, ילדים חילונים אחזו שלטי הסתה חמורים נגד החרדים (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שלטי הסתה של הילדים (צילום: יעקב לדרמן)

לא מתייאשים: חודשים לאחר הבחירות לראשות ולמועצת העיר בית שמש, החילונים שספגו תבוסה, לא אומרים נואש. הנציגים החילונים בעיר שבים ודורשים משר הפנים גדעון סער להורות על חלוקת העיר.

אתמול (שלישי) הגיעו הנציגים החילונים יחד עם מפגינים נוספים בהם ילדים אל כיכר "האבטיחים" בעיר, והקימו גדר הפרדה אנושית שמפרידה בין השכונות החרדיות לאלו החילוניות.

העוברים והשבים החרדים הזדעזעו נוכח העובדה שהילדים החילונים אחזו בשלטים בהם נכתבו משפטים מקוממים בגנות החרדים, כדוגמת: "בית שמש ללא דוסים", "לא חרדים" ו"בית שמש לא למכירה". כמו כן באחד השלטים נכתב "בית שמש דורשת הפרדה!".

גורם חרדי בבית שמש הזדעזע נוכח הדברים ואמר ל"כיכר השבת" כי "מדובר בחציית קו אדם. לכתוב מילים כל כך פוגעניות נגד חרדים, זה כבר יותר ממעליב. אני בטוח שאם הם היו כותבים משפט כמו "בית שמש ללא אתיופים" השמיים היו זועקים".

"אבל בבית שמש הכול מותר ולחילונים מותר לעשות מה שהם רוצים כנגד החרדים, כי איש לא יגיד להם עד כאן, ולכן אני לא יופתע עם הם יחריפו את המאבק ככל שיעבור הזמן", הוא מוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות