מודיעין: האם שוב יודרו החרדים מפארק ענבה?

חבר מועצת העיר מודיעין, מכבים-רעות, אבי אלבז, דרש כי אנשים שאינם תושבי העיר ישלמו בכניסה לפארק ענבה ובכך למעש יודרו החרדים מהפארק, אך העירייה מסרבת לכך (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולמים אין קשר לכתבה)

חרדים החוצה: אחרי מאבק עיקש כנגד עיריית מודיעין בעקבת ההחלטה למנוע את הכניסה לפארק ענבה ממי שאינם תושבי מודיעין, החלטה שפגעה בעיקר בתושבי העיר החרדית מודיעין עלית הסמוכה, שבה הדרישה לשולחן חברי המועצה.

אחד מחברי המועצה החילונים שב ודרש בימים האחרונים מראש העיר חיים ביבס לדרוש תשלום ממי שאינו תושב מודיעין וזאת לטענתו בכדי לכסות את העלויות הגבוהות הנאמדות במאות אלפי שקלים בשנה אותם מוציאה העירייה על תחזוקת הפארק.

מוביל המאבק, חבר מועצת העיר ויו"ר עמותת 'מודיעין חופשית', אבי אלבז, הסביר בשיחה עם "כיכר השבת", מהי דרישתו: "אנחנו דורשים שאנשים ישלמו בכניסה לפארק וזאת עבור התושבים שמשלמים ארנונה בשביל הפארק. זהו תשלום לתושבים שמגיעים מערים אחרות".

"בעבר הייתה דרישה לחייב את כולם ובסוף זה ירד. תראה, כאשר תושב חוץ רוצה להיכנס לבריכה העירונית הוא משלם מחיר מלא ותושב העיר משלם חצי מחיר. כך צריך להיות גם בפארק ענבה. העירייה משלמת עליו מאות אלפי שקלים מידי שנה כדי לתחזק את הפארק", מנמק אלבז.

אלבז דוחה את הטענות כי דרישתו תדיר את החרדים. "אנחנו לא רוצים להחרים אף אחד. אנחנו רוצים שכולם יבואו וישמחו. הצעתי אפילו שישימו מוזיקה ישראלית יפה ואנחנו נקדם בברכה כל מי שבא".

מדוברות עיריית מודיעין, מכבים-רעות נמסר בתגובה כי "מאז פתיחתו הפך פארק ענבה מוקד משיכה עבור עשרות אלפי מבקרים. בפארק מתקיימים אירועים רבים אליהם מגיעים תושבי העיר ואורחיהם ואין בכוונת העירייה להגביל את כניסת המבקרים אליו. במהלך חג הסוכות הקרוב תארח העיר בפעם השלישית את פסטיבל מודיעין לקרקס בין לאומי, בין המבקרים יגיעו אלפי צופים מכל המדינה ונשמח כי אותם מבקרים יתארחו וייהנו גם מפארק ענבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר