חברי כנסת בעצומה לנתניהו: לבטל את הקיצוץ ב'מנה חמה'

ביוזמת חברי הכנסת ישראל אייכלר ואורי מקלב, חתמו כל חברי האופוזיציה על עצומה לראש הממשלה בנימין נתניהו לבטל את גזירת משרד החינוך בקיצוץ מפעל הצהרונים (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ ישראל אייכלר וח"כ אורי מקלב (צילום: פלאש 90)

ביוזמת חברי הכנסת ישראל אייכלר ואורי מקלב (יהדות התורה), חתמו כל חברי הכנסת מסיעות האופוזיציה על עצומה לראש הממשלה בנימין נתניהו לבטל את גזירת משרד החינוך נגד ילדי העניים, בקיצוץ מפעל הצהרונים.

העצומה נשלחה לנתניהו בעקבות הקפאת מפעל הצהרונים על ידי משרד החינוך, בערים העניות בדירוג 1-3 עוד בטרם בוצע אף סעיף אחר בקיצוץ הרוחבי עליה החליטה הממשלה.

במכתב, החתום על ידי 52 חברי כנסת, נכתב: "משרד החינוך מתכנן להשית את רוב הקיצוץ על תקציב הצהרונים, זה מעשה חסר פרופורציה לעומת תקציבים אחרים במשרד".

"הטלת תשלום והוצאה נוספת של מאות שקלים לחודש עבור כל ילד, על כתפי אמהות עובדות שמתפרנסות בקושי, הוא מעשה בלתי מוסרי ולא כלכלי" נכתב העצומה לראש הממשלה, "הגדלת התשלום לצהרונים, זהו מס נוסף על האשה העובדת - "מס צהרונים".

לדברי הח"כים, "ההחלטה למנוע צהרונים, אם אין בכיתה 22 ילדים שמשלמים מאות שקלים על כל ילד, תחזיר את המצב של תת-תעסוקה בערים אלה ואבטלה גוברת".

לסיום מבקשים חברי הכנסת מראש הממשלה נתניהו: "לבטל את הקיצוץ, בהישג החברתי החשוב ביותר של "מנה חמה" לכל ילד ופיתוח כישורים ביום חינוך ארוך יותר בצהרונים אלה".

עצומת חברי הכנסת לראש הממשלה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר