אלעד: בת 3 חולצה מרכב נעול, מצבה קל

ברחוב רשב"י בעיר אלעד אותרה בצהריים ילדה כבת 3 כשהיא נעולה ברכב, לבדה. כוחות ההצלה הוזעקו וכעבור דקות חילצו את הילדה, שפונתה במצב קל לבית החולים (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: קובי גדעון / פלאש 90)

לא לומדים לקח: עוברי אורח שעשו את דרכם בשעות הצהריים (ראשון) ברחוב רשב"י בעיר אלעד, הבחינו בילדה כבת שלוש שנשארה לבדה ברכב שחלונותיו היו סגורים.

לאחר שהבחינו בילדה, הם מיהרו להזעיק את כוחות ההצלה שחשו במהירות למקום, תוך שהם מנסים במקביל לחלצה אך ללא הצלחה.

כעבור כמה דקות הצליחו מתנדבי ההצלה לחלץ את הילדה והעניקו לה טיפול רפואי ראשוני, בסיומו היא פונתה לבית החולים כשמצבה מוגדר קל.

משה סעדון ראש סניף איחוד הצלה באלעד מסר לכיכר השבת: "מדובר בילדה בת 3 שחולצה מרכב נעול על ידי חובש מתנדב איחוד הצלה לאחר שככה"נ נשכחה ברכב, חובשים המתנדבים בארגון 'איחוד הצלה' סניף אלעד העניקו לה טיפול רפואי ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשמצבה קל".

בארגוני ההצלה שבים ומזהירים מפני הישנות של מקרים אלה. לדבריהם, הפעם המקרה הסתיים בנס ללא מוות אך ההיסטוריה מלמדת שהמוות אינו רחוק במקרים אלו וכי חל איסור מוחלט להשאיר ילד ברכב ללא כל השגחה.

רק לפני כשלושה שבועות, עובר אורח הבחין בפעוט בן שנה וחצי שנמצא לבדו נעול ברכב ברחוב יוחנן בן זכאי באלעד. שוטרים שהוזעקו למקום ניפצו את שמשת הרכב וחילצו את הפעוט במצב טוב. מחקירה ראשונית של האב עלה כי הוא פנה להתפלל ושכח את בנו ברכב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר