שוב: חרדים נעקצו במיליוני שקלים

ככל שהזמן חולף מתברר כי עוד חרדים נעקצו לכאורה על ידי עורך דין דתי מירושלים החשוד בגניבה מלקוחותיו. הוגשה בקשה להכריז עליו כפושט רגל ולמנות לנכסיו השונים כונס (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (Louis Fisher/FLASH90)

שוב לקוחות חרדים תמימים הסתבכו כלכלית: ימים אחרי מעצרו של עורך דין דתי ומוכר בירושלים החשוד שגנב לכאורה מלקוחותיו בהם דתיים וחרדים מיליוני שקלים שהופקדו בידיו בנאמנות, הוא מסתבך עוד. נושה נוסף, לו חייב עורך הדין כשלושה מיליון שקלים, עתר לבית המשפט השלום בראשון לציון בבקשה להכריז עליו כפושט רגל כמו גם בקשות נוספות.

הבקשה הראשונה אותה הגיש הייתה לגילוי מסמכים מבנק דיסקונט אשר בו התנהלו חשבונות הנאמנות, במטרה לבדוק להיכן נותבו הכספים שהגיעו לחשבון הבנק לאורך השנים. ביהמ"ש השלום נעתר לבקשתו, וחייב את הבנק להעביר דו"חות מפורטים על תנועות בחשבון.

אתמול (רביעי) הגישו עוה"ד עדי כרמלי ועוה"ד אביחי ורדי לביהמ"ש המחוזי בירושלים בקשה להכרזה על עורך הדין החשוד במעילה, כפושט רגל, תוך מתן צו כינוס לנכסיו. הבקשה הוגשה בשם שני הנושים אשר החוב אליהם נאמד בכ-4.5 מיליון שקלים – כשליש מסך כספי המעילה שנחשפה.

עו"ד עדי כרמלי (צילום: מוטי קמחי)

מהבקשה עולה כי בידי התובעים פרטים על מספר רב של נכסים השייכים לכאורה לעורך הדין המועל, וייתכן כי מכירתם תוכל להשיב לנושים את מלוא כספי המעילה.

גורם המעורה בפרטים אמר ל"כיכר השבת" כי "באורח פלא ככל שהזמן חולף אנחנו מגלים עוד אנשים חרדים שנעקצו לכאורה ממנו בסכומים גבוהים. חלקם השקיעו כספים עתידיות אופציונליות או קבוצות רכישה שעתידות לקרות".

עו"ד עדי כרמלי המייצג כמה מהנפגעים, אמר ל"כיכר השבת": "הגשנו לבית המשפט בקשה להכריז על העו"ד מבצע המעילה כפשוט רגל ולהתמנות כונסי הנכסים שלו. עם קבלת המינוי בכוונתנו לפעול במרץ בכדי לאתר את כל הנכסים והזכויות הכספיות על מנת למזער ככל שניתן את הנזקים של הקורבנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר