סדקים בש"ס

נתי לסרי על מועמדות הרב עמאר: "זכות גדולה לי-ם"

לאחר שהגאון רבי שלמה משה עמאר הגיש את מועמדותו בבחירות לרבנות ירושלים, יו"ר ש"ס, בעיר, נתי לסרי, מברך על-כך בשיחה עם "כיכר השבת" ואומר כי זו "זכות גדולה לירושלים ותושביה שגאוני הדור שוב נושאים על כתפיהם את עול הציבור" • מנגד, בתנועת ש"ס ממתינים להחלטת הגאון רבי דוד יוסף (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתי לסרי והגר"ש עמאר (צילום: באדיבות המצלם)

המאבק על רבנות ירושלים: יו"ר ש"ס בירושלים נתי לסרי מפתיע היום (שני) ומברך את ראש העיר ניר ברקת שעובד למען הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר ומבקש להביא לבחירתו לתפקיד רבה הראשי הספרדי של ירושלים.

דקות לאחר שהגר"ש עמאר הגיש את מועמדותו לתפקיד רבה הספרדי של ירושלים, אמר נתי לסרי ל"כיכר השבת" כי "זכות גדולה לירושלים ותושביה שגאוני הדור שוב נושאים על כתפיהם את עול הציבור למען הכלל, אנשי חיל יראי אלוקים".

באשר לתמיכת ברקת ברב עמאר והעבודה למענו, אמר לסרי: "ברכת חזק וברוך לראש העיר ניר ברקת, שפעל ופועל ללא לאות בנחישות רבה לאחדות ולהנעת התהליך".

"אני מאחל לכולנו שבעזרת השם נשלים את המשימה בהצלחה ובברכת שהחיינו והגענו לזמן הזה", אומר לסרי כשהוא מכוון על בחירתו של הרב עמאר.

יצוין כי דברים אלו הם בניגוד לדעתו של יו"ר תנועת ש"ס, אריה דרעי, שמתנגד לקיום הבחירות לרבנות ירושלים, ובימים אלו דן בית המשפט העליון בעתירה משותפת שהגיש דרעי בה הוא מבקש לפסול את הגוף הבוחר ולדחות את הבחירות בירושלים.

לסרי מפגין בדבריו עצמאות, מה שבעבר כמעט ועלה לו בתפקידו כאשר דרעי רצה לפטרו אך נמנע לעשות זאת בכדי שלא לעורר גל תגובות במחאה.

בשלב זה בתנועת ש"ס הארצית החליטו שלא להגיב ולהתייחס להתמודדות של הגר"ש עמאר, וזאת בכדי להמתין להחלטתו של הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה, האם הוא בסופו של דבר יתמודד לתפקיד.

עם זאת, ביממה הקרובה תצטרך להתקבל ההחלטה בש"ס האם הרב דוד יוסף יתמודד ובכך לצאת למאבק נגד הגר"ש עמאר או שמא לתמוך ברב עמאר לתפקיד ובכך להביא לשלום קר עמו.

מוקדם יותר הגיע סגן שר הדתות אלי בן דהן לביתו של הגר"ש עמאר שהגיש לו את מועמדותו לתפקיד רבה של ירושלים.

"הרב רואה חובה קדושה בהרמת קרנה של הרבנות בעיר הקודש והמקדש, לאחר שנים ארוכות בה לא כיהנו רבנים ראשיים, ומתוך תחושת אחריות כבדה החליט לקבל על עצמו את המשימה, להמשיך ולפעול ביתר שאת לקירוב לבבות ולהפצת תורה בדרכי נועם לכל יהודי על פי מסורת ישראל המסורה לנו מדורי דורות", נמסר מלשכתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר