פרסום ראשון

מועצת הרבנות תתכנס לדיון בכושר הרב שטרן

לאחר הצבעה טלפונית בין חברי מועצת הרבנות הראשית הוחלט לכנס במהלך חול המועד את מועצת הרבנות הראשית לדיון בחידוש כושר הרבנות של הרב אריה שטרן. עד כניסת השבת יקבלו חברי המועצת הזמנה אישית לדיון המיוחד (חדשות חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב אריה שטרן (צילום: שלומי כהן)

פרסום ראשון: לאחר הצבעה טלפונית בין חברי מועצת הרבנות הראשית הוחלט לכנס במהלך חול המועד את מועצת הרבנות הראשית לדיון בחידוש כושר הרבנות של הרב אריה שטרן, המתמודד לתפקיד הרב הראשי האשכנזי בירושלים.

ל"כיכר השבת" נודע כי לאחר הצבעה שנמשכה שעתיים, הצביעו חמשה מתוך תשעה חברים. שלושה הצביעו בעד, אחד התנגד והגאון רבי שלמה שלוש, רבה של חיפה, דרש דיון במועצת הרבנות הראשית.

ארבעה חברים במועצת טרם נשאלו בנושא, אך ההערכה היא כי גם הם מתנגדים למשאל טלפוני ודורשים את הכינוס בחול המועד.

הגאון רבי שמעון אליטוב, מי שמכהן כנשיא הזמני של הרבנות הראשית בשל פסילת הרב הראשי הגר"ד לאו שאחיו גם נמצא בין המתמודדים, החליט הרב לכנס בחול המועד את מועצת הרבנות הראשית לדיון מיוחד.

צפו: הרב אריה שטרן מדבר על הכל בראיון בלעדי ל"כיכר השבת"

עד כניסת השבת יקבלו חברי המועצת הזמנה אישית לדיון המיוחד בשבוע הבא במועצת הרבנות הראשית.

כזכור, משרד המשפטים הוציא הנחייה המחייבת את מועצת הרבנות הראשית לדון בכשירותו של הרב שטרן להתמודד לתפקיד רב עיר ודרש קיום ישיבה בנושא עד יום ראשון הקרוב, או לחלופין קיום סבב טלפוני בין החברים.

יצוין כי אם מועמדותו של הרב שטרן תיפסל, מפת המועמדים המובילים לרבנות תשתנה דרמטית ולא מן הנמנע ש"הבית היהודי" יפעלו גם לדחיית הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות