הרב משה חיים לאו נפגש עם נציגי "דגל"

המרוץ לרבנות י-ם מגיע אל הישורת האחרונה והמועמדים עושים כל שביכולתם בכדי לגייס תמיכה ברגע האחרון. הגרמ"ח לאו יצא למסע שכנוע אחרון אצל חברי 'דגל התורה' (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב משה חיים לאו (צילום: כיכר השבת)

המרוץ לרבנות העיר ירושלים מגיע אל הישורת האחרונה וכך גם שעון העצר של תנועת 'דגל התורה', שיממה לפני מועד הבחירות ועדיין לא הכריעה במי תתמוך לתפקיד הרב הראשי האשכנזי.

במסגרת מסע השכנועים של הרגע האחרון, הגיע בשעות הצהריים (ראשון) המועמד הגרמ"ח לאו לפגישה מיוחדת עם נציגי תנועת 'דגל התורה' וסיעת 'שלומי אמונים' בתנועת 'אגודת ישראל', במטרה לשכנע אותם להביע תמיכה פומבית במועמדותו.

בפגישה השתתפו יו''ר סיעת שלומי אמונים ח"כ מאיר פרוש, לצד נציגיו במועצת העיר ירושלים יוסי דייטש ויעקב הלפרין, וכן נציגי תנועת דגל התורה ח"כ אורי מקלב ואליעזר ראוכברגר.

במהלך השיחה הציג הרב לאו את בסיס התמיכה האיתן הקיים לדבריו במועמדותו, וכן נשקלו לעומק סיכויי הצלחתו בבחירות.

ל"כיכר השבת" נודע כי אחת הבעיות איתן מתמודדים בשעה האחרונה ב'דגל התורה' הינה הסירוב להסרת המועמדות מצד המתמודד הגר"א שלזינגר רבה של שכונת גילה.

מתברר כי הרב שלזינגר מקבל תמיכה משמעותית מראשי ישיבות ורבנים ליטאיים המבקשים שישאיר את מועמדותו, זאת לאור נאמנותו לגדולי ישראל במהלך הבחירות האחרונות.

יצויין כי בתוך כך נפגש בשעה האחרונה ח"כ יעקב ליצמן עם המועמד לתפקיד הרב הראשי הספרדי הרב שמואל אליהו, שקיבל את תמיכת חסידות גור וכן את תמיכת תנועת 'דגל התורה'.

בסביבתו של הרב אליהו בטוחים שהוא ינצח במערכה הנוכחית וייבחר לתפקיד הרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר